کد خبر : 1747524 | 17 فروردين 1400 ساعت 23:47 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از گزینه های هدایت یوونتوس پرید!

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی تا سه فصل دیگر هدایت لاتزیو را به عهده خواهد داشت.

یکی از گزینه های هدایت یوونتوس پرید!

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی در فصول اخیر لاتزیو را متحول کرده و دوباره این تیم را تبدیل به یکی از قدرت های فوتبال ایتالیا ساخته است. به نظر می رسد باشگاه لاتزیو و سیمونه اینزاگی برای تمدید قرارداد تا ژوئن 2024 به توافق رسیده اند و تنها کارهای اداری برای امضای قرارداد جدید بین طرفین پیش رو قرار دارد. کلودیو لوتیتو و سیمئونه که دیروز 45 ساله شد، برای ادامه همکاری در پایتخت توافق کرده اند و این سرمربی موفق تا سه سال دیگر هدایت بیانکوچلستی را به عهده خواهد داشت.

 

1583267

 

به نظر می رسد باشگاه لاتزیو دستمزدی 2.5 میلیون یورویی در هر فصل برای اینزاگی در نظر گرفته است. سیمئونه اینزاگی از آوریل سال 2016 هدایت لاتزیو در 240 بازی را برعهده داشته و به این تیم کمک کرد تا بعد از دو دهه دوباره در لیگ قهرمانان حضور یابد. لاتزیو در این فصل در سری آ با چهار امتیاز فاصله با تیم چهارم جدول در رده ششم قرار داشته و همچنان به دنبال راهیابی به رقابت های اروپایی برای دومین فصل متوالی است. فصل قبل و تا پیش از شیوع کرونا، لاتزیو با سیمونه اینزاگی بخت اول قهرمانی بود، اما به یکباره این تیم دچار افت محسوسی شد.

 

این در حالیست که اخیرا از سیمونه اینزاگی نیز به عنوان یکی از نامزدهای جایگزینی آندره آ پیرلو و حضور روی نیمکت یوونتوس مطرح شده بود، اما با این تفاسیر او در پایتخت ایتالیا ماندنی خواهد شد.

دیدگاه‌ها