کد خبر : 1747553 | 18 فروردين 1400 ساعت 09:09 | 20.6K بازدید | 10 دیدگاه

پس از پیروزی در اتحاد؛

گواردیولا: در آلمان هم دورتموند را می‌بریم

پس از پیروزی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به دورتموند هشدار داده است که سیتیزن ها در دیدار برگشت در آلمان هم برای برد به میدان خواهند رفت.

گواردیولا: در آلمان هم دورتموند را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب موفق شد در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در ورزشگاه خانگی خود دورتموند را با گل های دقیقه 19 و 90 کوین دی بروین و فیل فودن شکست داد. تک گل دورتموند را مارکو رویس در دقیقه 84 به ثمر رساند. دورتموند در نیمه اول روی تیزهوشی و فرصت طلبی جود بلینگام نیز به گل رسیده بود اما داور گل این بازیکن را به دلیل خطا روی دروازه بان سیتی نپذیرفت.

 

1588205

 

پپ گواردیولا پس از بازی گفت: "می خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم. اینکه چطور با هم کار کردند جای تبریک داشت. با توجه به کیفیت حریف، نه به این خاطر که مانمی توانستیم این کار را بکنیم، اینکه چقدر جنگیدیم و تا آخر با هم متحد ماندیم عالی بود.

در پایان بازی پیروزی شدیم، حالا خیلی خوب همدیگر را می شناسیم. اول بازی با لیدز و بعد ما سر فرصت آنها را بررسی می کنیم و به آلمان می رویم تا ببریم. آنها روی آن توپ بلند با هالند هم شانس گلزنی داشتند اما ادرسون یک سیو فوق العاده کرد. اما فقط همین و نه بیشتر.

بعد از 1-0 شدن بازی ما بازی را در دست گرفتیم و همان سرعتی که می خواستیم را به بازی دادیم و فیل فرصت هایی داشت. در 30 دقیقه پایانی او خطر اصلی ما روی دروازه دورتموند بود.  اگر می توانستیم در آن دقایق گل بزنیم بازی کاملا متفاوت می شد.

ما خوب بازی کردیم و بعد از خوردن گل تساوی و 1-1 شد ممکن است دیوانگی کنید اما ما این کار را نکردیم و بازی را بردیم."

سرمربی سیتی اعتقاد داشت که به دلیل موفقیتی که در لیگ برتر داشته اند همه فشار این بازی روی سیتیزن ها بود اما از بازیکنانش به دلیل حفظ خونسردی آن هم در چنین مرحله مهمی از این رقابت ها تمجید کرد.

 

1588206

 

گواردیولا افزود: "نیمه دوم بهتر بود. وقتی شما در 26 بازی از 27 بازی پیروز شده اید و حریف‌تان در بوندسلیگا برنده نشده، همه فشار روی شانه های شما است. همه چیز برای ما تضمین شده است. همه فکر می کردند که ما می بریم. ما هم تعهدی فوق العاده و میل شدیدی به صعود کردن داریم. حالا با این پیروزی 2-1 به آلمان پرواز می کنیم. آنها موفق شدند گل بزنند اما ما هم برای بازی برگشت چند تا مورد را که امروز نتوانستیم، درست می کنیم و می بینیم که چه کارهایی را می توانیم بهتر انجام دهیم.

ما به آنجا می رویم تا بازی را ببریم. من از بازیکنانم خواستم تا بازی را ببرند. ما این کار را کردیم و حالا برای دفاع کردن به دورتموند نخواهیم رفت. ما پرسینگ خودمان را تنظیم خواهیم کرد، بازی سازی خود را تنظیم خواهیم کرد و 90 دقیقه بازی می کنیم تا برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها