کد خبر : 1747566 | 18 فروردين 1400 ساعت 09:54 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع گواردیولا از حرکت کمک داور؛

وقتی کمک داور رومانیایی طرفدار هالند از آب در آمد!

پس از شکست دورتموند برابر سیتی، کمک داور رومانیایی بازی در تونل ورزشگاه از ارلینگ هالند درخواست امضا کرد و ستاره نروژی هم به او نه نگفت.

وقتی کمک داور رومانیایی طرفدار هالند از آب در آمد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 2-1 دورتموند برابر سیتی در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، دوربین ها صحنه نادری را در تونل ورزشگاه نشان دادند. ارلینگ هالند در حین رفتن به رختکن به درخواست کمک داور بازی پاسخ مثبت داد و دفترچه او را برایش امضا کرد.

هالند یکی از بزرگترین ستاره های حال حاضر جهان فوتبال است و بسیاری از باشگاه های اروپایی خواهان امضای قرارداد با او هستند. منچسترسیتی نیز یکی از تیم هایی است که مشتاق به خدمت گرفتن ستاره 20 ساله دورتموند است.

با وجودی که هالند در طول 90 دقیقه موفق به گلزنی نشد و دورتموند تساوی 1-1 را در دقیقه 90 بازی با شکست 2-1 عوض کرد، هالند درخواست کمک داور بازی را با خوشرویی پذیرفت و دوربین های تلویزیونی او را نشان دادند که در تونل ورزشگاه اتحاد با لبخند دفترچه کمک داور را امضا می کند، بازیکنان هر دو تیم نیز که از کنار این دو رد می شدند شاهد این صحنه بودند.

 

1588230

 

اوون هارگریوز، ستاره سابق سیتی و کارشناس فوتبال، و همچنین جولن لسکات، مدافع سابق سیتی، از این حرکت کمک داور به شدت انتقاد کردند.

هارگریوز گفت: "تیم داوری یک نیمه اول سخت داشتند و در بسیاری از مواقع در نیمه اول تصمیمات اشتباه گرفتند. شما می توانید هوادار باشید اما در مقابل دیگر بازیکنان چنین کاری نباید بکنید، این اصلا درست به نظر نمی آید."

لسکات نیز افزود: "هیچ زمانی برای چنین کاری مناسبی نیست! این اصلا به تیم داوری چهره خوبی نمی دهد. این حرکات بچگانه ای بود."

 

1588232

 

از پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، نیز درباره این حرکت کمک داور بازی سوال شد، او که چندان از این حرکت ناراحت نشده بود و گفت: "به من گفتند که چه اتفاقی افتاده، من خودم ندیدم. شاید طرفدار هالند بوده!

چرا که نه؟ داورها عالی بودند و بازی مشکلی نداشت. پنالتی که نبود، VAR اینطور گفت و پای بلینگام هم که بالاتر از ادرسون بود. خب آنها عالی بودند و تصمیمات‌شان درست بود. شاید امضا را برای پسر یا دخترش می خواست.

این اتفاق ها می افتد، اما آنها کارشان را به خوبی انجام دادند. همین. هیچ اتفاقی نیافتاد."

البته با توجه به انتقاداتی که از تصمیمات بحث برانگیز تیم داوری در این بازی شده است، سخت است که بگوییم گواردیولا با طعنه سخن می گفت یا جدی بود!

دیدگاه‌ها