کد خبر : 1747586 | 18 فروردين 1400 ساعت 10:55 | 24.5K بازدید | 7 دیدگاه

جنگندگی، انرژی و تعصبمان بی پاداش ماند

رویس: سیتی برای گل زدن فریب‌مان داد

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند، در بازی شب گذشته این تیم برابر منچسترسیتی، تک گل دورتموند را به ثمر رساند اما او درباره بازی برگشت به سیتیزن ها هشدار داده است.

رویس: سیتی برای گل زدن فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند می داند که با وجود شکست  2-1 در بازی رفت، همچنان برابر منچستر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ شانس دارند و هنوز هیچ چیز برای آنها تمام نشده است.

در بازی شب گذشته در ورزشگاه اتحاد کوین دی بروین در دقیقه 19 اولین گل سیتیزن ها را به ثمر رساند و پس از دست رفتن چندین شانس برای هر دو تیم در نیمه دوم، بالاخره مارکو رویس توانست در دقیقه 58 برای دورتموند گلزنی کند؛ گلی در خانه حریف که امیدهای دورتموند باری صعود را زنده نگه داشت.

برای رویس بسیار سخت بود تا یاس خود از دریافت گل دوم را پنهان کند. تنها دقایقی پس از آنکه او پاس استادانه ارلینگ هالند را در دقیقه 85 بازی تبدیل به گل تساوی دورتموند کرد، فیل فودن در آخرین لحظات بازی گل دوم را برای سیتیزن ها زد تا کاپیتان دورتموند تنها دلخوش به زدن یک گل ارزشمند در خانه حریف باشد. کاپیتان دورتموند معتقد است که پس از زدن گل تساوی، هم تیمی هایش برای لحظاتی بازی را فراموش کردند و همین امر موجب شد تا گل دوم را از منچسترسیتی دریافت کنند.

 

1588270

 

هر چند فیل فودن در دقیقه 90 و در یک حمله دیرهنگام توانست گل برتری را برای سیتی به ثمر برساند تا شاگردان گواردیولا در بازی هفته برابر دورتموند در آلمان، اوضاع بهتری از میزبان داشته باشند.

دورتموند در این بازی عزم خود را جزم کرده بود و به نظر می رسید که بازیکنان این تیم می خواهند اول به خودشان و بعد به دیگران ثابت کنند که قادر به انجام چه کارهایی هستند. روی گل دقیقه 85 دورتموند، بلینگام عالی ظاهر شد، هالند بسیار مفید و موثر بود و وقتی نوبت به رویس رسید او نیز با خونسردی تمام کار خود را به نحو احسن انجام داد و توپ را به تور دروازه چسباند. عملکرد رویس در طول بازی بی سر و صدا مشغول انجام وظایف خود بود اما در لحظه مقتضی توانست از فرصت سرنوشت سازی که بر سر راهش قرار گرفت به بهترین شکل استفاده کند و حالا سیاه و زردها چشم امیدشان در بازی برگشت به همین یک گل ارزشمند رویس در ورزشگاه اتحاد است.

 

رویس پس از این شکست گفت: "ما ناراحتیم. خوردن گل دوم آن هم درست لحظاتی قبل از سوت پایان بازی نباید اتفاق می افتاد. فقط دو ثانیه خوب کار نکردیم و آنها کیفیت خود را نشان دادند. ما باید این توپ های بلند را قطع کنیم. در کل فکر می کنم که ما نمایش خیلی خوبی داشتیم.

در نیمه اول به اندازه نیمه دوم شجاعت به خرج ندادیم و نیمه دوم بهتر بود. این یک بازی برابر بود. سیتی بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت و چند شانس خطرناک به وجود آورد اما ما هم بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم و جای تاسف است که این جنگندگی، انرژی و تعصبی که به زمین آوردیم پاداشی نداشت.

 

1588269

 

ما تا جایی که توانستیم جنگیدیم. خیلی ناامیدکننده است که روی شانس هایی که داشتیم بیش از یک گل نزدیم و بعد هم اینکه یک گل دیرهنگام خوردیم که به نظر می شد از آن جلوگیری کرد. کمی بی احتیاطی به خرج دادیم و با آتش بازی کردیم. سیتی تیم بسیار باهوشی است و شما را با یک احساس امنیت کاذب، که ما روی گل اول مان حس کردیم، فریب می دهد. درست است که خطر وجود داشت اما ما با توپ خوب بازی کردیم، خونسردی مان را حفظ کردیم و یک احساس امنیتی در بازی مان داشتیم. این عالی بود اما در پایان بازی را 2-1 باختیم و دیگر این چیزها به حساب نمی آید."

دیدگاه‌ها