کد خبر : 1747618 | 18 فروردين 1400 ساعت 13:18 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

پس از گلزنی برابر دورتموند؛

دی‌بروین: باید گل‌های بیشتری می‌زدیم

کوین دی بروین، زننده گل اول سیتی برابر دورتموند، معتقد است که سیتیزن ها باید در دیدار رفت برابر حریف خود به گل های بیشتری دست پیدا می کردند.

دی‌بروین: باید گل‌های بیشتری می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، به رغم یک گل دیرهنگام از فیل فودن که شاگردان پپ گواردیولا را در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر دورتموند به پیروزی رساند، سیتیزن ها هنوز راه درازی تا صعود به نیمه نهایی در پیش دارند، مخصوصا با توجه برگزاری دیدار برگشت در ورزشگاه خانگی دورتموند.

کوین دی بروین نیز پس از پیروزی نزدیک 2-1 شب گذشته برابر دورتموند، معتقد است که سیتیزن ها باید گل های بیشتری می زدند. گل دقیقه 19 دی بروین را ماکو رویس در دقیقه 85 پاسخ داد اما تنها دقایقی بعد و در دقیقه 90 بازی فیل فودن گل برتری سیتیزن ها را وارد دروازه حریف کرد.

 

1588327

 

دی بروین گفت: "ما شیوه بازی آنها را دیدیم. آنها خیلی خوب با توپ بازی می کردند. این گاهی اوقات مشکل به وجود می آورد. فکر می کنم که در نیمه اول کمی در ایجاد موقعیت مشکل داشتیم اما در نیمه دوم چندتایی موقعیت خلق کردیم.

ما احتمالا باید چند تایی بیشتر گل می زدیم اما آنها توانستند نتیجه را 1-1 کنند، کمی جای تاسف دارد اما خب اتفاقی است که افتاده. به نظرم عکس العمل ما واقعا خوب بود. اینکه پیروزی را به چنگ بیاوری خیلی خوب است. می دانیم که برتری 2-1 چندان قابل اطمینان نیست اما حداقل در بازی برگشت ما جلوتر هستیم."

 

1588325

 

منچسترسیتی اصلا از دریافت گل در دقایق پایانی نیمه دوم بازی برابر دورتموند در ورزشگاه اتحاد خوشحال نشد مخصوصا که رکورد سیتیزن ها در 788 دقیقه گل نخوردن انها نیز به پایان رسید. اما شاگردان گواردیولا اکنون می توانند با یک تساوی در آلمان به نیمه نهایی صعود کنند.

منچسترسیتی در این فصل تنها سه بار شکست خورده و از ماه نوامبر تاکنون نیز تنها یک بار نتیجه بازی را واگذار کرده است.

گواردیولا و شاگردانش همچنان امیدوارند که بتوانند دراین فصل چهارگانه را به چنگ بیاورند؛ آنها به فینال کارابائو کاپ رسیده اند، در نیمه نهایی FA Cup حضور دارند، پیشتاز بلامنازع لیگ برتر هستند و در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ نیز قدم اول را با پیروزی برداشته اند.

دیدگاه‌ها