کد خبر : 1747619 | 18 فروردين 1400 ساعت 13:14 | 22.1K بازدید | 16 دیدگاه

پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی موفق است؛

مطهری: لطفا روی مهاجمان ما فشار نیاورید!

حمید مطهری می‌گوید تیمی که مدافعان و هافبک هایش در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرند از نظر فنی در سطح خوبی است و نبایدروی مهاجمانش فشار بیاید.

مطهری: لطفا روی مهاجمان ما فشار نیاورید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی باتوجه به محرومیت او از بازی با نساجی، در نشست خبری حاضر شد. او در ابتدای صحبت هایش گفت: «سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال جدید این بیماری منحوس از بین برود و تمام مردم ایران در صحت و سلامت باشند.»

 

* امروز آخرین جلسه آنالیز را خواهیم داشت

او در ادامه به بازی با نساجی اشاره کرد و گفت: «نساجی برای من تداعی کننده حس قشنگ است چون خودم آنجا کار کردم. هواداران این تیم بسیار پرشور هستند و امیدوارم در ادامه لیگ به غیر از بازی فردا موفق باشند. تمام مسائل فنی نساجی را رصد کردیم و امروز هم آخرین جلسه آنالیزمان است و می‌خواهیم شناختمان را بیشتر کنیم. می‌دانیم در چه فازهایی کار می‌کنند و سعی کردیم باتوجه به زمان کم روی این مسائل کار کنیم. امروز هم جلسه آخرمان است و تلاش می‌کنیم که با یک بازی خوب و قابل احترام، سه امتیاز را بگیریم.

 

* بازیکنان ما جنگجو هستند

دستیار گل‌محمدی به انتقادات از مهاجمان پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: خیلی می‌بینم در این روزها پرسپولیس از موقعیت هایش استفاده نمی‌کند اما من شش ماه پیش هم گفتم که صبور باشید. این تیم آمد و به فینال لیگ قهرمانان هم رفت. تیمی که سیدجلال و احمد نوراللهی و سرلک در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرند و گل می‌زنند، از لحاظ تاکتیکی تیم موفقی است. خواهش می‌کنم فشار را از روی خط جلوی ما بردارید. واقف هستیم که باید از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم تا در ادامه لیگ به مشکل برنخوریم. بچه های ما با دل و جان کار کردند و می‌توانم بگویم جزو تیم هایی هستیم که کمترین دریافتی را داشتیم اما بچه ها به خاطر پیراهن پرسپولیس زحمت کشیدند و جنگجو و مبارزه گر بودند. باشگاه تلاشش را می‌کند و امیدوارم این مسائل حل شود تا بچه ها با دغدغه کمتری کار کنند.

 

* انگار فیلم خوب بدون تماشاچی اکران می‌شود

وی درباره غیبت هواداران اظهار داشت: مورد دیگر نبودن هواداران است. والورده مربی فصل پیش بارسلونا گفته بود که واقعا بدون تماشاگر بازی کردن خیلی وحشتناک است و حالا من به حرف او رسیده ام. خیلی سخت است که هواداران را نداشته باشیم. اگر آن ها بودند کار را برایمان راحت تر می‌کردند. ما به غیر از دو بازی هواداران را تا حالا نداشته ایم. نقش آن ها در رو به جلو کردن تیم بسیار زیاد است و امیدوارم آن ها انرژی شان را برای ما بفرستند. بازی در ورزشگاه آزادی، جایی که از تماشاگر خالی است، مثل اکران یک فیلم خوب بدون تماشاچی است و این برای ما خیلی بد است. امیدوارم متحد باشند و به تیم انرژی بدهند.

 

* تیم ما جای نگرانی ندارد

مطهری در پاسخ به سوالی درباره ضعف مهاجمان پرسپولیس توضیح داد: در بدنه بازی اگر موقعیت درست نکنید یا در یک بازی موقعیت نداشته باشید و آن بازی را بر حسب اتفاق 1-0 ببرید، آن موقع باید نگران آن تیم باشید. اما وقتی در شکل بازی موقعیت های متعددی ایجاد می‌کنید و طراحی گوناگون دارید، این جای نگرانی ندارد. با تمرکز و تلاش و تمرین بیشتر این نقص برطرف خواهد شد. انتقادی که با استدلال و منطق باشد را پذیرا هستیم چون انتقاد خوب باعث پیشرفت می‌شود. شرایط کلی و این پکیج را ببینید و به نظرم این مشکلی نیست. انشالله سعی خواهیم کرد موقعیت بیشتری ایجاد کنیم.

 

 

1588335

 

 

* سیدجلال مشکلی برای بازی ندارد

او با اشاره به وضعیت سیدجلال و فرجی گفت: سیدجلال حسینی مشکلی ندارد و یک درد کوچکی در همسترینگ داشت که مشکلش برطرف شد. فرشاد فرجی این مشکل کرونا را داشته و مشکوک بوده اما باید دوباره آزمایش بدهد و ببینیم از آن حالت درآمده یا نه. اگر تستش منفی باشد، می‌توانیم از او استفاده کند.

 

* لو رفتن ترکیب در حیطه اختیارات ما نیست

حمید مطهری درباره لو رفتن ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: تمرکز ما روی خودمان است اما این کار اصلا قشنگ نیست. خیلی تیم های بزرگ مثل رئال و بارسلونا، آزایش تیمی شان مشخص است و اینطور نیست که بگوییم لو رفته. این چیزها در فوتبالمان هست و نباید باشد اما ما به عنوان مربی درخواست داریم که باشگاه این را پیگیری کند. جزو وظایف ما نیست.

 

* باشگاه پرسپولیس کاملا تنهاست

دستیار یحیی با اشاره به مسافرت به هند اظهار داشت: باشگاه واقعا در این زمینه تنهاست. تا یکی دو روز پیش حتی فدراسیون هم قدمی برای ویزای ما برنداشت اما با تلاش مدیرعامل و بقیه ارکان باشگاه مشکلاتش به حداقل رسیده. توقع ما این است که به پرسپولیس و دیگر نمایندگان آسیا اهمیت بیشتری داده شود تا مشکلی نباشد.

 

* داوران باید ریز بین تر باشند

وی در مورد محرومیت گل‌محمدی گفت: از داوران و ناظران بپرسید، کادرفنی پرسپولیس کمترین میزان حاشیه را دارد. یک مواقعی اجتناب ناپذیر است. من در بازی با شهرخودرو محروم بودم اما به جرات از چهار کارت زردی که گرفتم، سه تا منصفانه نبوده است. امیدوارم داوران و ناظران دقت بیشتری کنند. آن ها شرافتمندانه کارشان را جلو می‌برند اما باید ریزبینانه کار را جلو ببرند.

 

* در همه جام ها مدعی هستیم

مطهری درباره قرعه کشی جام حذفی گفت: حریفان ما قابل احترام هستند. از شاهین شناخت نداریم اما بوشهر همیشه مردم خوبی داشته است. امیدوارم آنجا بازی خوبی کنیم چون در همه جام ها مدعی هستیم.

دیدگاه‌ها