کد خبر : 1747622 | 18 فروردين 1400 ساعت 13:34 | 26.4K بازدید | 9 دیدگاه

زیزو جانشین پیرلو؟

سیگنال زیدان به بیانکونری: یووه برای من مهم است

در حالی که فشارها برای اخراج آندره آ پیرلو، سرمربی یووه، از این تیم روز به روز افزایش می یابند، صحبت های زیدان دری تازه برای بازگشت او به تورین را باز کرد.

سیگنال زیدان به بیانکونری: یووه برای من مهم است

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان، ستاره سابق بیانکونری و سرمربی رئال مادرید، از رد این احتمال که ممکن است به ایتالیا بازگردد، خودداری کرد. همچنان که فشارها بر پیرلو در تورین افزایش می یابد، زیدان نیز با صحبت های خود دری را برای بازگشت به ایتالیا گشود.

پس از یک فصل ناامیدکننده در 21-2020 که در آن یووه خیلی زود از کورس قهرمانی کنار رفت و از اینتر و میلان عقب ماند، به نظر می رسد که بیانکونری به دنبال ایجاد تغییراتی اساسی است و اولین کسی که جایگاه خود را از دست رفته خواهد دید، آندره آ پیرلو، سرمربی این تیم، است.

از زیدان که در سال های 1996 تا 2001 برای یونتوس بازی کرده است به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای جانشینی پیرلو نام برده می شود و سرمربی فعلی رئال مادرید نیز گفته است که از شانس بازگشت به این تیم استقبال خواهد کرد.

 

1588333

 

شب گذشته و پس از پیروزی 3-1 رئال مادرید برابر لیورپول در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا مربیگری در ایتالیا نظر او را به خود جلب می کند، گفت: "ایتالیا همیشه در قلب من جا دارد. یووه هم همیشه برای من مهم بوده است. نمی دانم. فعلا که اینجا هستیم. تا ببینیم در آینده چه پیش می آید."

 

1588330

 

از زیدان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان نسل خودش نام برده می شود و او در ابتدا این شهرت خود را با ترک بوردو و پیوستن به یووه پایه گذاری کرد. اسطوره فرانسوی در بیش از 200 بازی برای بیانکونری به میدان رفت و به این تیم کمک کرد تا دو عنوان قهرمانی در سری آ را ببرند و به دو فینال چمپیونزلیگ برسند. دراین مدت زیدان 31 گل نیز برای یوونتوس به ثمر رساند و 38 پاس گل داد.

دیدگاه‌ها