کد خبر : 1747624 | 18 فروردين 1400 ساعت 13:51 | 12.9K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره بلژیکی در اتحاد ماندنی شد؛

رسمی: دی‌بروین تا ۲۰۲۵ با سیتی تمدید کرد

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، به حدس و گمان ها درباره آینده خود پایان داد و قرارداد چهارساله جدیدی را با سیتی امضا کرد.

رسمی: دی‌بروین تا ۲۰۲۵ با سیتی تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، دی بروین قرارداد جدیدی را با منچسترسیتی امضا کرده است که تا پایان سال 2025 او را در جمع سیتیزن ها نگه می دارد. هافبک بلژیکی که سال پیش بهترین بازیکن لیگ برتر شد، قرار است که تا 34 سالگی در کنار سیتیزن ها بماند.

هنوز دو سال دیگر از قرارداد فعلی دی بروین باقی مانده بود اما سیتی می خواست که خیال خود را از ادامه حضور او، که در تیم گواردیولا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شده است، با قراردادی طولانی تر و برای بلند مدت راحت کند.

 

1588337

 

دی بروین پس از امضای قرارداد جدید گفت: "نمی توانم از این خوشحال تر باشم. از زمانی که در سال 2015 به سیتی پیوستم احساس می کنم که در خانه هستم. من هواداران سیتی را دوست دارم و خانواده ام در منچستر جا افتاده اند و بازی خودم هم اینجا خیلی خوب پیشرفت کرده است.

این باشگاه فوتبال تشنه کسب موفقیت است. این باشگاه همه چیزهایی که من نیاز دارم تا عملکردم را به بهترین حد خود برسانم، در اختیارم می گذارد. امضای این قرارداد یک تصمیم خیلی سریع و سرراست بود. من بهترین فوتبال تمام دورانم را بازی می کنم و صادقانه بگویم فکر می کنم که خیلی افتخارات بیشتری برای ما در راه است.

پپ و من نگاه مشترکی به فوتبال داریم. داشتن چنین رابطه ای با سرمربی خیلی برای من مهم است چرا که اهداف ما کاملا با هم یکی است و چیزهای مشترکی را می خواهیم.

تمرکز من الان روی این است که مطمئن شویم این فصل را با موفقیت به پایان خواهیم رساند. نتایجی که گرفته ایم و عملکردمان تا اینجا عالی بوده است اما باید مطمئن شویم که فصل را با جام هایی که لیاقتشان را داریم به پایان می رسانیم."

دیدگاه‌ها