کد خبر : 1747627 | 18 فروردين 1400 ساعت 13:56 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

اکبرپور: صحبت از گذشته چیزی را عوض نمی کند

سرمربی جدید ماشین سازی معتقد است که صحبت از روزهای گذشته چیزی را برای این تیم عوض نمی کند و باید در یازده بازی باقی مانده برای بقای ماشین تلاش کرد.

اکبرپور: صحبت از گذشته چیزی را عوض نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اکبرپور عصر روز گذشته با حضور در باشگاه ماشین سازی تبریز برای هدایت این تیم به توافق رسیده و قرارداد یک و نیم ساله ای را با این باشگاه به امضا رساند.

 

سرمربی جدید ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص انتخاب خود و شرایطی که پیش رویش قرار دارد صحبت کرد:

 

خاطرات خوبی در ماشین داشتم

من در دوران بازی ام روزهای بسیار خاطره‌انگیزی در ماشین سازی داشتم و فوتبال حرفه ای خودم را از این تیم شروع کرده و سپس به فوتبال ایران معرفی شدم. می دانم که شرایط سختی بر این تیم حاکم است اما به پشتوانه هوادارانی که همواره کنار ماشین بودند تلاش خواهیم کرد تا این تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 

صحبت از گذشته نمی تواند چیزی را عوض کند

اکبرپور در مورد شرایط ماشین سازی در این فصل و انتقادات از یارگیری های مربیان قبلی گفت: به هر حال کاری است که شده و صحبت از گذشته نمی تواند چیزی را عوض کند. ما باید به دنبال این باشیم که در ادامه مسیری که پیش رویمان قرار دارد، به جبران امتیازات از دست رفته پرداخته و امیدمان را برای بقا افزایش دهیم. همه می دانیم که هیچ چیز در فوتبال نشدنی نیست و هنوز یازده بازی داریم و می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

 

امیدوارم جواب اعتماد زنوزی را بدهم

از آقای زنوزی به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند تشکر می کنم. ایشان جزو معدود افرادی هستند که طی یک دوره طولانی مدت سرمایه خود را در راه پیشرفت فوتبال آذربایجان هزینه کرده اند و امیدوارم که بتوانم در ماشین سازی جواب اعتماد و زحمات ایشان را بدهم.

 

هر هوادار یک سرمایه برای ماشین است

ماشین سازی به عنوان قدیمی ترین تیم شمال غرب کشور هواداران قدیمی و متعصبی دارد که هر کدام برای این تیم یک سرمایه محسوب می شوند. امید زیادی دارم که بتوانم در کنار حمایت و همراهی آنها ماشین سازی را به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانم. تلاش خواهیم کرد تا این کار را انجام داده و بازهم شادی را به قلب هواداران ماشین و فوتبال آذربایجان برگردانیم.

 

بازیکنان از لحاظ روانی نیاز به تقویت دارند

ماشین سازی در حال حاضر از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارد؛ باید از این نظر روی بچه ها کار کنیم و آنها را در شرایطی قرار بدهیم که بتوانند با حداکثر کیفیت خود در زمین بازی حضور پیدا کنند. بازیکنان خوبی در تیم داریم که اگر بتوانیم از لحاظ روانی رویشان کار کنیم می توانند خیلی به کارمان بیایند.

دیدگاه‌ها