کد خبر : 1747630 | 18 فروردين 1400 ساعت 13:59 | 28.6K بازدید | 3 دیدگاه

انقلاب در النصر با اخراج عبدالرزاق حمدالله

رسانه های عربستانی از انقلابی بزرگ در تیم النصر خبر می دهند که طی آن، تمامی خارجی های این باشگاه، اخراج می شوند!

انقلاب در النصر با اخراج عبدالرزاق حمدالله

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های عربستانی از انقلاب جدید در باشگاه النصر خبر دادند و اینکه مسلی آل معمر رئیس جدید باشگاه نصراوی ها، قصد دارد تمامی بازیکنان و مربیان خارجی خود را از این تیم کنار بگذارد.


پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ حرفه ای عربستان و همچنین مشکلات مالی، وزارت ورزش عربستان حکم به برکناری السویکت مدیر قبلی النصر داد و در نهایت مسلی آل معمر به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه تا سال 2025 منصوب شد.


رسانه های الریاضیة و عکاظ خبر داده اند که پس از شکست النصر در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل تیم 10 نفره الفیصلی، مدیریت باشگاه تصمیم گرفته است تمامی بازیکنان خارجی این تیم از حمله عبدالرازق حمدالله را کنار گذاشته که این انقلاب، شامل حال آلن هووارت سرمربی تیم و حسین عبدالغنی سلیمانی مدیر ورزشی تیم نیز می شود و آنها در پایان فصل النصر را ترک می کنند.

 

1588341


در حال حاضر النصر برد جونز استرالیایی، مایکون و پتروس برزیلی، کیم جین سو کره ای، گونزالو مارتینز آرژانتینی، نورالدین امرابات و عبدالرزاق حمدالله مراکشی را به عنوان بازیکنان خارجی در فهرست خود دارد.


رسانه های عربستانی اعلام کرده اند که مدیریت این باشگاه حتی قصد دارد جلال الدین ماشاریپوف بازیکن این تیم که به صورت قرضی در شباب الاهلی امارات حضور دارد را بفروشد و در فصل جدید، بازیکنان سطح بالای خارجی را به خدمت بگیرد.

 

دیدگاه‌ها