کد خبر : 1747633 | 18 فروردين 1400 ساعت 13:58 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس واسکز در پاسخ به شایعات؛

من همیشه بازیکن رئال مادرید خواهم بود

لوکاس واسکز، ستاره رئال مادرید، شایعات مربوط به پیوستنش به منچستریونایتد یا چلسی را رد کرد.

من همیشه بازیکن رئال مادرید خواهم بود

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز پس از حضور درپیروزی 3-1 رئال مادرید برابر لیورپول در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونیزلیگ درباره آینده خود صحبت کرد. وینگر اسپانیایی رئال شایعات مربوط به انتقالش به منچستریونایتد و یا چلسی را رد کرد و اصرار داشت که تا همیشه بازیکن رئال مادرید باقی می ماند.

واسکز به دو ماه پایانی قرارداد خوددر سانتیاگو برنابئو رسیده و هنوز هیچ صحبتی مبنی بر امضای قرارداد جدید بین او و مدیران رئال مادرید صورت نگرفته است.

 

1588345

 

ستاره 29 ساله رئال که در فصل 21-2020 دوباره به یکی از بازیکنان کلیدی زین الدین زیدان تبدیل شده است، اما درباره آینده خود هیچ نگرانی ندارد و شایعات مربوط به پیوستنش به لیگ برتر را رد می کند.

واسکز پس از پیروزی 3-1 برابر لیورپول در شب گذشته گفت: "چیزی که من روی آن تمرکز دارم زمان حال است. من واقعا این فصل از بازی خودم لذت می برم و اینجا خوشحالم چرا که دارم دوباره بازی می کنم و این چیزی است که من را خوشحال می کند.

تمدید قرارداد؟ من بازیکن رئال مادرید بوده ام و همیشه هم خواهم ماند."

 

واسکز در این فصل در 33 مسابقه در تمام رقابت ها برای رئال مادرید به میدان رفته است و ادامه حضورش در ترکیب این تیم می تواند در تلاش لوس بلانکوس برای کسب قهرمانی در لالیگا و همچنین چمپیونزلیگ حیاتی باشد.

ستاره ملی پوش اسپانیایی تاکنون دو گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده اما توانسه هفت پاس گل به هم تیمی هایش بدهد.

 

1588344

 

زین الدین زیدان در ماه نوامبر درباره تمدید قرارداد با واسکز گفته بودکه فکر می کند تا پیش از پایان فصل این اتفاق بیافتد: "او همیشه برای ما از جان مایه گذاشته است. من همیشه قدر او و کاری که برای ما در زمین بازی می کند را دانسته ام. حالا فرصتش را یافته که ما نشان دهد قادر به انجام چه کارهایی است. او بازیکن جوانان ما بود و مادرید در قلب او جا دارد. او بازیکن مهمی است و باشگاه هم این را می داند. فکر می کنم که  او خیلی زود قراردادش را تمدید کند."

دیدگاه‌ها