کد خبر : 1747638 | 18 فروردين 1400 ساعت 14:34 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک امتیاز برای ما بد نبود؛

زاهدی: مقابل تراکتور بدشانس بودیم

مدافع مس رفسنجان معتقد است نمایش خوبی برابر تراکتور داشتند.

زاهدی: مقابل تراکتور بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی با اشاره به دیدار مس رفسنجان برابر تراکتور اظهار کرد: طبق تاکتیک و آنالیزی که آقای ربیعی انجام دادند، برنامه ما گرفتن سه امتیاز در تبریز بود و تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا به برد برسیم. دو موقعیت خوب هم داشتیم که فقط بدشانسی اجازه نداد تبدیل به گل شود، وگرنه بچه‌های ما در این دیدار خوب کار کردند.

 

او ادامه داد: تراکتور تیم قابل احترام و قدرتمندی است و موقعیت‌های خوبی در این بازی داشت ولی ما هم دست و پا بسته نبودیم و اگر کمی شانس داشتیم، دو توپ از روی خط دروازه آنها برگشت داده نمی‌شد. به نظرم مساوی نتیجه بدی برای ما در تبریز نبود و می‌تواند تیم ما را به شرایط روحی خوبی برساند.

مدافع مس رفسنجان به تقابل با تراکتور و تیم سابق خود اشاره کرد و افزود: تراکتور همیشه یک تیم قابل احترام بوده و هست که در نیم‌فصل دوم تیم بهتری شده و امیدوارم آقای خطیبی که سرمربی سابقم است، موفق باشد و تیم تراکتور هم در آسیا نتیجه بگیرد. سه سال خوب در تبریز داشتم و از لطف تماشاگران آذربایجان ممنون هستم.

 

زاهدی درباره شرایط مس رفسنجان عنوان کرد: به نظرم روند خوب مس از دیدار با تراکتور آغاز شده و باید در بازی مقابل سایپا هم ادامه پیدا کند و به پیروزی برسیم. تیم ما از نظر انضباط و فنی جزو بهترین‌های ایران است و اگر در دو بازی آخر سال قبل نتیجه نگرفت، مشکل فنی نبود. مطمئنا روند بردهای مس دوباره ادامه پیدا می‌کند و به جایگاه بهتری می‌رسد.

دیدگاه‌ها