کد خبر : 1747642 | 18 فروردين 1400 ساعت 14:57 | 34K بازدید | 17 دیدگاه

کلوپ: کامبک برابر رئال به یک دلیل سخت است

یورگن کلوپ معتقد است بدون تماشاگر احتمال کامبک برابر رئال دشوار خواهد بود.

کلوپ: کامبک برابر رئال به یک دلیل سخت است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در زمین رئال مادرید متحمل شکست 3-1 شد تا کار صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان دشوار شود. قرمزها باید در بازی برگشت دو گل بزنند و گلی هم دریافت نکنند تا به نیمه نهایی بروند ولی نمایش نه چندان خوب دیشب شان و با توجه به بازی های پرنوسان فصل جاری، کمتر هواداری امیدوار به جبران در بازی برگشت است.

 

 

1582409

 

 

دو سال پیش لیورپول توانست در نیمه نهایی باخت 3-0 دور رفت در نوکمپ را برابر بارسا با برتری 4-0 در آنفیلد جبران کرده، به فینال برود و قهرمان نیز بشود و باید دید برابر رئال نیز قادر به تکرار معجزه خواهد بود یا خیر.

 

 

1588320

 

 

یورگن کلوپ در مورد کامبک برابر رئال در بازی برگشت گفت:« قطعا نباید این را با بازی برگشت برابر بارسا مقایسه کرد. همه بازی برابر بارسا را به یاد داریم و هیجان آن هنوز با ماست ولی 80 درصد آن کامبک را مدیون هواداران مان بودیم در حالی که هفته بعد برابر رئال نمی توانیم از آنها در ورزشگاه استفاده کنیم. در هر صورت قول می دهم که تمام تلاش مان را خواهیم کرد. می دانم که ماموریتی دشوار برابر رئال داریم ولی حداقل در یک ورزشگاه واقعی بازی خواهیم کرد(کنایه به ورزشگاه دی استفانوی رئال).»

 

دیدگاه‌ها