کد خبر : 1747654 | 18 فروردين 1400 ساعت 15:38 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

کیلور ناواس:

خدا مرا به سمت جدایی از رئال هدایت کرد

گلر کاستاریکایی در تاریخ رئال نامی ماندگار است ولی تابستان 2019 چاره ای جز جدایی نداشت.

خدا مرا به سمت جدایی از رئال هدایت کرد

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس پس از جام جهانی 2014 و در حالی در عضویت لوانته قرار داشت، به رئال مادرید پیوست و بر خلاف انتظارات، روزهای فوق العاده ای را در باشگاه رئال مادرید سپری کرد و به یکی از پرافتخارترین دروازه بان های این تیم بدل شد. نقش او در سه قهرمانی متوالی رئال در لیگ قهرمانان غیر قابل انکار است.

 در نهایت اما با انتقال تیبو کورتوا به رئال، فصل گذشته زین الدین زیدان تمایلی به حفظ این دروازه بان کاستاریکایی نشان نداد و او نیز راهی پاری سن ژرمن شد. 

 

 

1172365

 

 

ناواس در مورد جدایی اش از رئال گفت:« مقطع دشواری بود و شرایط به گونه ای شد که باید یک تصمیم قطعی می گرفتم. همیشه قدردان رئال مادرید هستم و نیز تمام هم تیمی هایم در این باشگاه که همواره رفتار خوبی با من داشتند. به خصوص باید به زیدان هم اشاره کنم که با او همه جام ها را بردیم. خاطرات و تاریخچه مشترکی داریم که از یاد نخواهد رفت ولی مسائلی است که تحت کنترل بازیکن نیست. در نهایت خدا مرا به سمت جدایی از رئال هدایت کرد.»

 

 

1435704

 

 

این روزها بحث انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بر سر زبان هاست. کیلور ناواس در مورد اینکه امباپه در مورد رئال از او سوال پرسیده است یا خیر، گفت:« هرگز؛ او از من در مورد رئال سوال نمی کند و تنها از تجربیاتم با او حرف زده ام. هیچوقت نشده در مورد رئال مادرید پرس و جو کند.»

 

دیدگاه‌ها