کد خبر : 1747672 | 18 فروردين 1400 ساعت 17:15 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

فابریتزیو رومانو:

پیش قرارداد ستاره لیورپول با بارسلونا کذب است

فابریتزیو رومانو معتقد است که هنوز بین بارسا و جینی واینالدوم توافق حاصل نشده است.

پیش قرارداد ستاره لیورپول با بارسلونا کذب است

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان اخیر و بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، این هلندی علاقه خود به جذب هموطنش و هافبک لیورپول یعنی جورجینیو واینالدوم را پنهان نکرد و از سران بارسا خواست که این بازیکن را به خدمت بگیرند.

 

 

1548353

 

 

با وجود شایعاتی که در رابطه با توافق بارسلونا با واینالدوم در تابستان گذشته وجود داشت اما نهایتاً این ستاره هلندی در آنفیلد ماندگار شد؛ اما این اتفاق نیز باعث نشد که او قرارداد خود را با لیورپول تمدید کند چرا که طی هفته های اخیر منابع مختلف گزارش دادند که واینالدوم تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده و دیگر نمی خواهد به کارش در جمع شاگردان یورگن کلوپ ادامه دهد.

 

 

1588319

 

 

گفته می شود که او با بارسلونا پیش قراردادی را هم امضا کرده و باید انتقالش به باشگاه کاتالان در تابستان را قطعی دانست ولی امروز فابریتزیو رومانو کارشناس مطرح نقل و انتقالاتی گزارش داد که چنین چیزی صحت ندارد و بین ستاره هلندی و بارسا هیچ توافقی امضا نشده است.

رومانو می گوید که تماس هایی بین دو طرف بوده ولی قراردادی در کار نیست. آخرین پیشنهاد لیورپول به واینالدوم سه ساله بدون افزایش دستمزد است و باید دید پاسخ او چه خواهد بود. شواهد اما حکایت از پاسخ منفی او به پیشنهاد نهایی لیورپول دارند.

 

دیدگاه‌ها