کد خبر : 1747677 | 18 فروردين 1400 ساعت 17:36 | 13.5K بازدید | 7 دیدگاه

دوست ندارم در آسیا به استقلال لطمه بخورد

عزیزیان: فعلا از شکایت علیه مظاهری صرف‌نظر می‌کنم

مربی دروازه بان های پیشین استقلال موقتا از شکایتش علیه رشید مظاهری صرف نظر کرد.

عزیزیان: فعلا از شکایت علیه مظاهری صرف‌نظر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزیزیان مربی دروازه بان های استقلال که در زمان حضورش در این تیم با رشید مظاهری جر و بحث کرده بود و اعتقاد داشت دروازه بان آبی ها الفاظ بدی نسبت به او در محل تمرین به کار برده، قصد شکایت داشت.


عزیزیان حتی امروز به فدراسیون فوتبال رفت و شکایتش از مظاهری را در کمیته اخلاق به ثبت رساند اما حالا او تصمیم گرفته موقتا شکایتش را از جریان بیندازد.


عزیزیان در این‌باره به خبرنگار ما گفت: «استقلال شرایط حساسی را در پیش دارد و باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. من دوست ندارم هرگز لطمه ای به تیم بزرگ استقلال وارد شود. به همین خاطر و به احترام هواداران بزرگ استقلال فعلا از شکایتم صرف نظر می‌کنم اما در زمان مناسب این شکایت را دوباره به جریان می‌اندازم.»


وی ادامه داد: «آقای مظاهری به من بی احترامی بدی کرده و باید به سزای عملش برسد. او باید به موقع در کمیته اخلاق حاضر شود و درباره الفاظی که به کار برده توضیح بدهد اما همانطور که گفتم زمان آن الان نیست. من فقط به خاطر استقلال و اینکه دوست ندارم در لیگ قهرمانان آسیا اتفاقات بدی برای این تیم رخ بدهد، از شکایتم فعلا صرف نظر می‌کنم. انشاالله استقلال به عربستان برود و با سربلندی برگردد و سپس شکایتم را دوباره به جریان می‌اندازم.»


وی درباره اینکه امروز برای پیگیری شکایت به کمیته اخلاق رفته بود، تاکید کرد: «با کمیته اخلاق صحبت می‌کنم تا فعلا به شکایت من رسیدگی نکنند و انشاالله بعد از مسابقات آسیایی این مساله را پیگیر خواهم شد.»

دیدگاه‌ها