کد خبر : 1747683 | 18 فروردين 1400 ساعت 17:54 | 11.8K بازدید | 10 دیدگاه

تدابیر بهداشتی ویژه برای دیدار پرسپولیس- نساجی

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ از تدابیر ویژه بهداشتی برای دیدار پرسپولیس و نساجی خبر داد.

تدابیر بهداشتی ویژه برای دیدار پرسپولیس- نساجی

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری دیدارهای لیگ برتر در شرایطی که وضعیت قرمز کرونایی موجب نگرانی در بین مردم شده مسائلی را ایجاد کرده است. با این حال سازمان لیگ قصد دارد با تدابیر ویژه بهداشتی مسابقات را برای شادی مردم برگزار کند. این تدابیر از بازی پرسپولیس و نساجی نیز شکل جدی تر به خود خواهد گرفت.


سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت: «در شرایط هشدار کرونا هستیم اما تا زمانی که وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا درباره قرنطینه حرفی نزنند، ما هم مثل تمامی اتفاقات عادی اجتماعی مسابقات فوتبال را برگزار می‌کنیم.»


وی ادامه داد: «درباره رعایت پروتکل های بهداشتی جامعه فوتبال بسیار پیشرو بوده است. تاکنون ما زیر 2 درصد مبتلا به ویروس کرونا در بین فوتبالی ها داشته‌ایم. حالا فوتبال را به عنوان یک الگو می‌توانیم معرفی کنیم. مسابقات در جریان خواهد بود اما هرچقدر شرایط در بحث کنترل پاندمی کرونا شدیدتر شود، پروتکل ها شدیدتر خواهد بود.»


مهدی درباره تدابیر بهداشتی در بازی پرسپولیس و نساجی نیز گفت: «در بازی فردا نساجی و پرسپولیس هم حباب امنیتی و حفاظت بیشتری را رعایت می‌کنیم. درخواست کردیم خبرنگاران به ورزشگاه نروند و نشست خبری نداشته باشیم تا کنترل سلامتی جامعه فوتبال را داشته باشیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر این ویروس از بین برود و شاهد حضور تماشاگران باشیم.»

دیدگاه‌ها