کد خبر : 1747685 | 18 فروردين 1400 ساعت 17:49 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ تیرنی، شش هفته دور از ترکیب آرسنال

میکل آرتتا یکی از بهترین بازیکنان این فصل آرسنال را از دست داد.

رسمی؛ تیرنی، شش هفته دور از ترکیب آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال رسما تایید کرد که کی‌ران تیرنی از ناحیه رباط زانوی چپ آسیب دیده و به مدت چهار الی شش هفته از میادین دور خواهد بود. تیرنی در جریان شکست سنگین 3-0 توپچی ها مقابل لیورپول در ابتدای و در هفته 46 مجبور به خروج از زمین شده و هواداران آرسنال را نگران کرد. مدافع کناری اسکاتلندی یکی از بهترین بازیکنان در فصل ناامیدکننده آرسنال بوده، در 33 مسابقه در ترکیب حضور داشته و عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده است. اما امروز میکل آرتتا تایید کرد تیرنی به علت آسیب دیدگی رباط در زانوی خود شش هفته را از دست خواهد داد.

 

1588392

 

در بیانیه این باشگاه آمده است: "کی‌ران تیرنی در دیدار روز شنبه مقابل لیورپول از ناحیه رباط از ناحیه زانو در سمت چپ آسیب دید. برای بهبود مصدومیت او جراحی مورد نیاز نخواهد بود و امیدواریم که تیرنی در مدت چهار تا شش هفته دیگر به تمرینات بازگردد."

 

بدین ترتیب تیرنی نه تنها مرحله یک چهارم نهایی در لیگ اروپا، بلکه هر دو نیمه نهایی احتمالی را نیز از دست خواهد داد. اما او قبل از آخرین بازی آرسنال در لیگ برتر و فینال احتمالی لیگ اروپا قادر به حضور در ترکیب این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها