کد خبر : 1747686 | 18 فروردين 1400 ساعت 17:59 | 40.4K بازدید | 6 دیدگاه

راه حل جدید برای بازگشت نیمار به بارسلونا

راه حل جدیدی برای بازگشت نیمار به بارسلونا روی میز قرار گرفته است.

راه حل جدید برای بازگشت نیمار به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در ماه های اخیر سخت در تلاش برای تمدید قرارداد با نیمار بوده و به توافقاتی نیز برای حفظ این بازیکن تا تابستان سال 2026 دست یافته است. اما جنجال های اخیر نیمار و اخراج در دیدار ابتدای هفته برابر لیل باعث ناراحتی دیگر ستاره های رختکن تیم پاریسی و تردید این باشگاه در حفظ نیمار شده است. اما نشریه اکیپ مدعی شد ممکن است پاری سن ژرمن قید حفظ نیمار را زده و برای جذب عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا اقدام کند.

 

1587942

 

عثمان دمبله در این فصل در بهترین شرایط ممکن قرار داشته و تبدیل به یکی از مهره های مهم ترکیب بارسلونا شده است. اما قرارداد این بازیکن در تابستان سال 2022 تمام می شود و بارسلونا اگر قادر به تمدید قرارداد با او نباشد، چاره ای جز فروش این بازیکن در تابستان پیش رو ندارد. به جز تیم هایی چون یوونتوس، لیورپول و منچستریونایتد، پاری سن ژرمن نیز علاقمند به جذب او به جای نیمار است.

 

نیمار همیشه خواهان بازگشت به بارسلونا بوده، اما باشگاه اسپانیایی در این شرایط اسفناک مالی قادر به پرداخت رقم مورد نظر پاری سن ژرمن نبوده و نمی تواند برای جذب نیمار اقدام کند. پس منتظر ماندن نیمار تا سال 2022 و تبدیل شدن به بازیکن آزاد یا معاوضه با عثمان دمبله می تواند راه حل های پیش رو بارسلونا برای جذب ستاره برزیلی باشد. البته اخباری در مورد معاوضه نیمار با آنتوان گریزمان نیز شنیده شده، اما مهاجم فرانسوی بارسلونا تمایلی به انتقال به فوتبال فرانسه ندارد.

 

1587346

دیدگاه‌ها