کد خبر : 1747703 | 18 فروردين 1400 ساعت 18:46 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدال تشریفاتی منتظری و محمدی در قطر

دو بازی بی‌فایده برای یاران پژمان منتظری

با توجه به تساوی روز گذشته الخور مقابل الدحیل، تیم فوتبال الخریطیات به صورت رسمی به دسته پایین تر لیگ قطر سقوط کرد.

دو بازی بی‌فایده برای یاران پژمان منتظری

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الخور که وینفرد شفر را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود می بیند، روز گذشته موفق شد الدحیل رده دومی را با نتیجه تساوی یک – یک متوقف کند ولی این تساوی نیز آنها را از منطقه خطر جدا نکرد.


در این دیدار الدحیل که به چند بازیکن خود از جمله علی کریمی استراحت داده بود (هرچند در دقیقه 33 به میدان آمد)، کار را خوب آغاز کرد و توسط مونتاری تا باز کردن دروازه الخور نیز پیش رفت ولی این اتفاق رخ نداد.


در نیمه دوم همکاری خوب علی کریمی و علی کرمی ملقب به علی مال الله رسید که این پاس منجر به این شد دفاع الخور به هم بریزد و در نهایت دودو برزیلی گل نخست را وارد دروازه الخور کرد. البته شاگردان شفر در ادامه و با کمک VAR یک ضربه پنالتی به دست آوردند که یوآنیس فتفاتزیدیس این پنالتی را وارد دروازه کرد و بازی با نتیجه یک – یک به پایان رسید.


با این نتیجه و با توجه به اینکه تنها یک هفته به پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر باقی مانده است، اختلاف تیم قعر جدولی الخریطیات و الخور به 7 امتیاز رسید و بدین ترتیب یاران پژمان منتظری به صورت رسمی به دسته دوم سقوط کردند.


الخریطیات که باید دیدار این هفته خود را مقابل العربی انجام دهد، در صورت کسب هر نتیجه ای، سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده و جدال پژمان منتظری و میلاد محمدی در دیدار امروز دو تیم تشریفاتی خواهد بود چرا که العربی نیز دیگر امیدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.


در حالیکه العربی برای چندین هفته به پیروزی های متوالی دست پیدا کرده بود، این تیم پس از جدایی ترابی نتوانست روند خوب خود را ادامه دهد و در 3 بازی از چهار دیدار اخیر خود متحمل شکست شد و همین مسئله باعث ایجاد اختلاف میان این تیم و رقبا گردید که در نتیجه آن، از دست رفتن شانس سهمیه و تشریفاتی شدن بازی امروز الخریطیات و العربی است.

دیدگاه‌ها