کد خبر : 1747704 | 18 فروردين 1400 ساعت 18:47 | 45.7K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره محبوب لئو مسی از بارسلونا دور شد

ممکن است سرخیو آگوئرو به یک دلیل به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت بدهد.

ستاره محبوب لئو مسی از بارسلونا دور شد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی قطعی شده و در همین چند هفته اخبار زیادی در مورد آینده این بازیکن منتشر شده است. اما امروز نشریه استاندارد با انتشار گزارشی مدعی شد تمایل سرخیو آگوئرو برای شکستن رکورد گلزنی در تاریخ لیگ برتر، شانس چلسی را برای جذب این ستاره آرژانتینی در تابستان امسال را افزایش داده است. در پایان فصل قرارداد این بازیکن با منچسترسیتی تمام می شود و سرخیو آگوئرو از همین حالا به یکی از پرطرفدارترین بازیکنهای آزاد فوتبال جهان تبدیل شده است.

 

1586310

 

در حالی که آگوئرو مورد توجه چند تیم بزرگ فوتبال اروپا مانند بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس و پاری سن ژرمن قرار گرفته، اما منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شدند که عزم او را برای صعود در جدول گلزنان تاریخ لیگ برتر می تواند باعث ماندن سرخیو آگوئرو برای فصول بعدی در لیگ انگلیس شود.

 

این ستاره 32 ساله با 181 گل در رده چهارم لیست بهترین گلزنان قرار گرفته و فقط شش گل کمتر از اندی کول در رده سوم به ثمر رسانده است. اگرچه با این سن و سال رسیدن به رکورد 260 گل آلن شیرر دور از دسترس به نظر می رسد، اما در صورت امضای قرارداد دو یا سه ساله با چلسی و بازی کردن در استمفوردبریج، رسیدن به رکورد وین رونی در رده دوم و با 208 گل می تواند هدف واقع بینانه ای برای سرخیو آگوئرو لقب گیرد.

دیدگاه‌ها