کد خبر : 1747714 | 18 فروردين 1400 ساعت 19:26 | 32.7K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس به دنبال ربودن معمار بازگشت اینتر

باشگاه یوونتوس خواهان بازگشت پپ ماروتا، مدیر ورزشی موفق اینتر به تورین شده است.

یوونتوس به دنبال ربودن معمار بازگشت اینتر

به گزارش "ورزش سه"، نه تنها جایگاه آندره پیرلو در باشگاه چندان مستحکم نبوده و اختمال اخراج او وجود دارد، بلکه آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس از مدیران ورزشی باشگاه از عملکرد فابیو پاراتیچی و پاول ندوود نیز راضی نیست و احتمال عزل این دو نفر نیز وجود دارد. در واقع آنیلی از خریدهای یوونتوس در تابستان گذشته و همچنین پیامدهای پرونده لوئیس سوارز و تخریب وجهه باشگاه یوونتوس ناراضی است.

 

1516261

 

در واقع آندره آنیلی قصد دارد زمینه همکاری با کریستیانو گیونتولی، مدیر ورزشی فعلی ناپولی را در این باشگاه فراهم کرده و پست مدیر عاملی را نیز به پپ ماروتا، مدیر ورزشی سابق یوونتوس و فعلی اینتر پیشنهاد دهد.

 

پپ ماروتا دو سال قبل از یوونتوس جدا شده و راهی اردوی باشگاه رقیب شد. بی تردید عملکرد فوق العاده پپ ماروتا و جذب بازیکنانی چون روملو لوکاکو، اشرف حکیمی، کریستن اریکسن، نیکو بارلا و همچنین حفظ لائوتارو مارتینز و آغاز همکاری با آنتونیو کونته، از عوامل اصلی اوج گیری اینتر بوده است. نراتزوری فاصله زیادی تا فتح اسکودتو بعد از یک دهه ندارد و زوج یوونتوسی حاضر در راس کادر فنی و مدیریتی نقش مهمی در این موفقیت داشته است. البته بعید است اینتر به راحتی حاضر به از دست دادن پپ ماروتا و بازگشت او به اردوی رقیب باشد. اینتر فصد بعد به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا بوده و به مهره قدرتمندی همچون پپ ماروتا نیاز مبرمی دارد.

دیدگاه‌ها