کد خبر : 1747723 | 18 فروردين 1400 ساعت 20:11 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: شکست مقابل لیورپول سیلی محکمی بود

میکل آرتتا معتقد است تیم آرسنال مقابل لیورپول عملکرد قابل قبولی نداشته است.

آرتتا: شکست مقابل لیورپول سیلی محکمی بود

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در شرایطی فردا شب در لیگ اروپا به مصاف اسلاویا پراگ می روند که ابتدای هفته برابر لیورپول در لیگ برتر شکست سختی را متحمل شده و با سه گل مغلوب این تیم شدند. میکل آرتتا در نشست خبری پیش از دیدار برابر اسلاویا در مورد شکست ابتدای هفته و البته مصدومیت کی ران تیرنی، مدافع اسکاتلندی تیمش صحبت کرده است.

 

میکل آرتتا گفت: "من فکر می کنم ما باید به هر عقیده ای احترام گذاشته و وقتی انتقادی می شنویم بپذیریم، زیرا کاملا لیاقت آن را داریم. کل تیم و من در ادامه فصل باید عملکرد بهتری نسبت به بازی مقابل لیورپول داشته باشیم. من نمی توانم تعهد کاری بازیکنانم را نقد کنم و هرگز چنین کاری نکرده ام. خواسته من  رساندن آنها به بهترین سطح است و در دو روز گذشته نیز بازیکنان همین را از من دیده اند.

 

1583563

 

به همین دلیل شکست برابر لیورپول شوک بزرگی بود، اما گاهی اوقات لازم است یک سیلی محکم به صورت شما بخورد تا دوباره با واقعیت مواجه شوید. من نمی خواهم در مورد جزئیات بحث کنم، اما باید عملکرد بهتری ارائه دهیم. این تنها خواسته من برای شش یا هفت هفته آینده است.

 

مصدومیت کی ران تیرنی؟ این آسیب دیدگی می توانست بدتر هم باشد، زیرا ابتدا بسیار ترسناک به نظر می رسید. اما مصدومیت آنقدرها که ما بعد از دیدار مقابل لیورپول فکر می کردیم شدید نیست. ما مجبوریم تغییراتی ایجاد کنیم، زیرا تیرنی ویژگی های منحصر به فردی دارد و ما باید روش های مختلفی را برای پر کردن این خلا پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها