کد خبر : 1747732 | 18 فروردين 1400 ساعت 20:49 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای جالب ستاره یونایتد در مورد قهرمانی لیگ برتر

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد هنوز کورس قهرمانی لیگ برتر را تمام شده نمی داند.

ادعای جالب ستاره یونایتد در مورد قهرمانی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ با یک بازی کمتر نسبت به سیتی 14 امتیاز با این تیم اختلاف داشته و تقریبا شانسی برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر ندارند. اما برونو فرناندز مدعی تا زمانی که از نظر ریاضی شانس قهرمانی وجود داشته باشد این تیم تسلیم نخواهد شد.

 

برونو فرناندز گفت: ما می خواهیم جام ها را بدست آوریم، اما در حال حاضر ما در این فصل هنوز در این سطح نیستیم. ما در بسیاری از بازی هایی که انتظارش را نداشتیم مغلوب شده و امتیازاتی از دست داده ایم. امتیازات زیادی در خانه از دست رفته و خارج و داخل اودترافورد فرم ما واقعا متفاوت است.

 

1587590

 

به خاطر نمی آورم که ما در لیگ یک بازی خارج از خانه را باخته باشیم. ما در حال پیشرفت هستیم و این فصل تمام نشده است. تا زمانی که از نظر ریاضی امکان پذیر باشد، باید به قهرمانی و کسب موفقیت باور داشته باشید. بنابراین فقط زمانیکه ببینم رسیدن به منچسترسیتی امکان پذیر نیست، قهرمانی در لیگ را فراموش می کنم.

 

منچستریونایتد برای فتح جام های فراوان ساخته شده است. ما به نیمه نهایی جام اتحادیه رسیده و مقابل سیتی مغلوب شدیم، اما این کافی نیست. ما باید در فینال ها شرکت کرده و برنده شویم. هنوز راه زیادی برای پیشرفت داریم و می دانیم که وقتی نتایج خوب نیستند، شرایط روحی نیز بهم خواهد رسید. این اتفاق برای من رخ می دهد و وقتی یونایتد شکست می خورد، من تا یک روز بعد از مسابقه حس و حال خوبی ندارم."

دیدگاه‌ها