کد خبر : 1747748 | 18 فروردين 1400 ساعت 22:09 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: همه به عزیزی خادم کمک کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در مورد ضرورت حمایت از فدراسیون فوتبال و تیم ملی صحبت کرد.

کرمی: همه به عزیزی خادم کمک کنیم

فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان در مصاحبه با خبرنگار "ورزش سه" گفت: در حساسترین شرایط فوتبال ملی هستیم، تمام عاشقان واقعی تیم ملی، دوستاران و‌ دلسوزان فوتبال در این شرایط حساس باید از فدراسیون فوتبال و‌ عزیزی خادم حمایت کنند، بدور از هر گونه حاشیه و فقط با انرژی مثبت فضایی ایجاد کنیم تا فدراسیون با آرامش کار را جلو ببرد و بتوانیم از مسابقات مقدماتی جام جهانی صعود کنیم.


سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان ادامه داد: موفقیت تیم ملی و صعود با توجه به برگزاری جام جهانی در کشور قطر و نزدیکی این کشور به ایران باعث ایجاد شور و نشاطی وصف ناپذیر  در کشور خواهد شد و آورده های اقتصادی و اجتماعی قابل توجه برای ورزش کشور خواهد داشت. مطمئنا ریاست فدراسیون تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم خواهد داشت. اینکه در اولین اقدام جلسه با ریاست AFC بخاطر   خودخواهی ها و بزرگ بینی های کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط ریاست فدراسیون لغو میگردد و در حال استفاده از ظرفیت های دیپلماسی، بردن پرونده به CAS و راهکارهای حقوقی هستیم اقدامی مثبت و بزرگ برای فدراسیونی است که تازه شروع به کار کرده و انبوهی از مشکلات از قبیل میزبانی نا به حق بحرین، پرونده ویلموتس و‌ مشکلات اقتصادی از قبل ایجاد شده و فدراسیون جدید وارث آنهاست پیش روی فدراسیون جدید است و مطمئنا با تمام قوا در پی حل مشکلات هستند.


کرمی در پایان گفت: بنابراین با نگاهی واقع بینانه و به دور از مسایل حاشیه ای فقط باید کمک کنیم تا این ۴ بازی هم با موفقیت بگذرد و به عنوان تیم اول صعود کنیم، هر چند اعتقاد دارم با توجه به اینکه ۴ تیم برتر  دوم هم صعود میکنند امکان صعود تیم ملی وجود دارد و  خوشبینانه فقط به انجام کار درست و پیروزی در مسابقات فکر کنیم. حمایت همه جانبه از تیم ملی یک وظیفه ملی است. در این میان نقش بزرگان فوتبال بسیار مهم و ضروری است و استفاده از ظرفیت های آنها میتواند کمک شایانی به این موفقیت کند. از سوی دیگر کادر فنی تیم ملی هم باید با تلاش شبانه روزی خود بهترین استراتژی را برای مقابله با ٤ حریف پیش رو انتخاب کند. بازیکنان تیم ملی بهترین های آسیا هستند و هنوز بهترین تیم آسیا هستیم و معتقدم میتوانیم با اتخاذ تصمیمات فنی درست و استراتژی مناسب به جام جهانی صعود کنیم.

 

دیدگاه‌ها