کد خبر : 1747751 | 18 فروردين 1400 ساعت 22:13 | 45.6K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره فرانسوی برای تمدید با بارسلونا شرط گذاشت

به نظر می‌رسد شرط اصلی عثمان دمبله برای تمدید قراردادش با بارسلونا افزایش یافتن حقوق او خواهد بود.

ستاره فرانسوی برای تمدید با بارسلونا شرط گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی عثمان دمبله در تابستان سال 2022 به پایان می رسد و طی هفته های اخیر گزارشات حاکی از آن بود که بارسا می خواهد برای جلوگیری از احتمال جدایی رایگان این ستاره فرانسوی، یا در تابستان پیش رو قرارداد دمبله را تمدید کرده و یا او را به فروش برساند.

 

مدیران بارسلونا در تابستان گذشته احتمال فروش یا انتقال قرضی دمبله را در نظر گرفتند. او تازه از بند مصدومیت طولانی مدت رها شده بود و در اواخر فصل تابستانی مذاکراتی با منچستر یونایتد وجود داشت. به نظر می رسید رونالد کومان اعتقاد چندانی به دمبله ندارد و او خواهان حضور ممفیس دیپای در نوکمپ بود، اما در نهایت هیچکدام از این دو اتفاق رخ نداد.

 

 

1564807

 

 

با این حال ستاره فرانسوی در فصل جاری نمایش های درخشانی در ترکیب بلوگرانا ارائه داده و کومان نیز نشان داده که شایعات در مورد عدم اعتقاد او به دمبله کاملا بی اساس بوده است چرا که اکنون این بازیکن به یکی از ارکان اصلی بارسای تحت هدایت مرد هلندی تبدیل شده است.

 

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی شایعات درباره آینده دمبله نیز افزایش یافته است. در کل به نظر می رسد که بارسا علاقه زیادی به تمدید با این بازیکن دارد اما  توافق بین دو طرف حداقل در مقطع کنونی پیچیده به نظر می رسد و حتی شایعاتی را در رابطه با احتمال انتقال دمبله به پاری‌سن‌ژرمن ایجاد کرده است.

 

 

1587346

 

 

در همین راستا کادناسر مدعی شده که عثمان دمبله یک شرط اصلی برای تمدید قرارداد با بارسلونا دارد و آن افزایش پیدا کردن حقوق او محسوب می شود؛ مسئله ای که حل کردن آن در بحران کنونی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا یک چالش دشوار برای باشگاه کاتالانی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها