کد خبر : 1747757 | 18 فروردين 1400 ساعت 23:08 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس ۲-۱ ناپولی؛ خروج موقت تیم پیرلو از بحران

یوونتوس موفق شد در یک بازی دشوار با نتیجه 2-1 ناپولی را شکست دهد.

یوونتوس ۲-۱ ناپولی؛ خروج موقت تیم پیرلو از بحران

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بحران زده امشب در چارچوب مسابقه عقب افتاده از هفته سوم سری آ میزبان ناپولی بود که در پایان جدال دو تیم با نتیجه 2-1 به سود میزبان تمام شد.

 

یوونتوس کار را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی توسط فدریکو کیه زا به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع ناپولی راهی کرنر شد.

 

یوونتوس بالاخره در دقیقه 13 گل برتری را به ثمر رساند. حرکت فوق العاده فدریکو کیه زا و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده کریستیانو رونالدو همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1588469

 

 

در دقیقه 38 کوادرادو حرکت خوبی را از جناح راست ترتیب داد و در حالی که می توانست کریستیانو رونالدو را در موقعیتی خوب صاحب توپ کند، تصمیم به شوتزنی گرفت اما ضربه او توسط مرت مهار شد.

 

در دقیقه 40 ناپولی یک موقعیت خطرناک روی دروازه یوونتوس ایجاد کرد اما ضربه لورنزو اینسینیه با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه جان‌لوئیجی بوفون به بیرون رفت.

 

 

1588468

 

 

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تک گل کریستیانو رونالدو به سود یوونتوس تمام شود.

 

در دقیقه 48 اولین موقعیت مهم نیمه دوم توسط ناپولی خلق شد اما ضربه دی لورنزو در مصافی تقریباً تک به تک توسط جان‌لوئیجی بوفون مهار شد.

 

 

1588465

 

 

در دقیقه 53 آلوارو موراتا روی یک ضد حمله فوق العاده خوان کوادرادو را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن در موقعیتی خوب با بی دقتی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 59 باز هم درخشش فوق العاده بوفون مانع باز شدن دروازه یوونتوس شد. حرکت خوب لورنزو اینسینیه و ضربه او توسط دروازه‌بان باتجربه یوونتوس به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 73 پائولو دیبالا که پس از سه ماه مصدومیت به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود با یک ضربه دقیق دروازه ناپولی را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1588464

 

 

در دقیقه 90 خطا روی ویکتور اوسیمن باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. لورنزو اینسینیه پشت توپ ایستاد و دروازه بوفون را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود. در ادامه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا یونتوس به یک برد مهم دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها