کد خبر : 1747797 | 19 فروردين 1400 ساعت 02:11 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: به آن شکست واکنش نشان دادیم

توماس توخل مدعی شد عملکرد تیمش مقابل پورتو نتیجه شکست برابر وست بروم بوده است.

توخل: به آن شکست واکنش نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی ابتدا هفته با پنج گل در لیگ برتر و در خانه خود مقابل وست بروم مغلوب شده و توماس توخل اولین شکست خود در دوران هدایت این تیم را پذیرفت. اما چلسی امشب در لیگ قهرمانان در خانه پورتو 0-2 پیروز شد و توماس توخل از عملکرد تیمش در پرتغال ابراز رضایت کرده است.

 

توماس توخل گفت: "این نتیجه بسیار خوب است. این دیداری سخت مقابل تیم قدرتمند پورتو بود. آنها یک باشگاه پرافتخار و قابل احترام هستند، بنابراین در برخی لحظات شرایط برای ما دشوار بود. می دانم در یک چهارم نهایی شرایط ممکن است کمی متفاوت باشد و ما این موضوع را پذیرفته بودیم. در برخی دقایق عملکرد خوبی ارائه دادیم، اما در بعضی اوقات مسابقه پورتو شرایط را برای ما دشوار ساخته بود.

 

1581570

 

من مطمئن بودم که تیم به شکست مقابل وست بروم واکنش نشان خواهد داد، زیرا رفتار بازیکنان بعد از بازی در رختکن را دیدم. جای نگرانی زیادی نبود، شکست بزرگی متحمل شدیم اما آن نتیجه را قبول کرده و مسئولیت باخت را به عهده گرفتیم.

 

ما آماده واکنش نشان دادن بودیم. در فوتبال همیشه شکست وجود دارد، اما چالش شما این است که آن باخت را جبران بکنید. من خیلی خوشحالم که میسون مونت موفق به گلزنی شد. من برای میسون بسیار خوشحالم، زیرا او بازیکنی مسئولیت پذیر بوده و همیشه آماده کمک به تیم است. گل بن چیلول نیز خیلی خوب بود، زیرا او خونسردی خود را حفظ کرده و دروازه بان را دریبل کرد.

 

زدن دومین گل خارج از خانه فوق العاده مهم بود. من در گذشته نیز اشاره کردم که در هنگام حمله کمی کند عمل می کنیم، اما همیشه می توان از اشتباهات حریف بهره برده و موقعیت گلزنی ایجاد کرد.

دیدگاه‌ها