کد خبر : 1747799 | 19 فروردين 1400 ساعت 02:34 | 34.2K بازدید | 6 دیدگاه

پوچتینو: اینجا سه بار گلزنی دشوار است

مائوریسیو پوچتینو مدعی شد هنوز یک 90 دقیقه دشوار مقابل بایرن مونیخ باقی مانده است.

پوچتینو: اینجا سه بار گلزنی دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در خانه بایرن مونیخ با نتیجه 2-3 پیروز شد تا گام بلندی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان برداشته باشد. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پی اس جی در پایان بازی به تمجید از بازیکنانش پرداخته و پیروزی در خانه بایرن را دشوار توصیف کرد.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "من از این نتیجه و نگرش تیم در این موقعیت دشوار مقابل بهترین تیم اروپا رضایت دارم. ما باید به بازیکنان به خاطر فداکاری شان تبریک بگوییم، ما به دنبال تکرار این سبک بازی در آینده هستیم. وقتی برنده می شوید، توضیح تصمیمات راحت تر است و همه فکر می کنند که انتخاب های خوبی انجام داده اید.

 

1588603

 

اما بازیکنان بازیگران اصلی هستند و آنها شایستگی خود را نشان دادند. امشب با نهایت فداکاری بازی کردیم، اما ما هنوز یک مسابقه دیگر داریم و 90 دقیقه باقی مانده است. نتیجه بازی اول مطلوب است، اما می دانیم بازی دوم دشوار خواهد بود.

 

احتمال تکرار اتفاقات بازی برگشت مقابل بارسلونا؟ اما این نتیجه کاملا متفاوت از بازی اول برابر بارسلونا در نوکمپ بود و امشب ما مقابل بایرن مونیخ با حداقل گل به برتری دست یافتیم. اما ما امیدواریم که عملکرد ما در دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ بهتر از مسابقه دوم برابر بارسلونا باشد و این خواسته ما از بازیکنان است.

 

1575152

 

البته همیشه عناصر زیادی در یک مسابقه فوتبال وجود دارد که باید برای بدست آوردن نتیجه مطلوب باید همه آنها را در نظر گرفت. به ثمر رساندن سه گل در اینجا و در این ورزشگاه دشوار، مقابل یک تیم بسیار خوب برای هر تیمی رخ نمی دهد و به همین علت بازیکنانم شایسته تمجید هستند. من به بازیکنانم به خاطر تلاشی که در یک دیدار حساس انجام دادند تبریک گفتم، اما باید تلاش کنیم ثبات داشته باشیم.

 

کیلور ناواس یکی از بهترین دروازه بان های جهان است و من بارها به این موضوع اشاره کرده ام. ما سعی خواهیم کرد که هرچه بیشتر پیشرفت کرده و وضعیت فردی همه بازیکنان را تجزیه و تحلیل کنیم. استراسبورگ نیز یک مسابقه دشوار خواهد بود که برای ما بسیار مهم است."

دیدگاه‌ها