کد خبر : 1747810 | 19 فروردين 1400 ساعت 10:40 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

مونت: فقط نیمی از راه صعود را طی کرده ایم

میسون مونت، ستاره جوان چلسی، می گوید این تیم باید در مسابقه برگشت نیز تمام تلاش خود را انجام دهد زیرا پورتو تیمی خطرناک است.

مونت: فقط نیمی از راه صعود را طی کرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم پورتو و چلسی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً تیم توماس توخل بعد از ارائه یک نمایش حساب شده با دو گل میسون مونت و بن چیلول به برتری 2-0 دست یافت تا نیمی از راه صعود به نیمه نهایی را طی کرده باشد.

 

میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی، با گلی که در مسابقه شب گذشته این تیم برابر پورتو به ثمر رساند، عنوان جوان‌ترین گلزن باشگاه لندنی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد. مونت در پایان بازی گفت: " کاملاً آگاه بودیم که یک مسابقه دشوار پیش روی ما خواهد بود و اینکه چقدر قرار گرفتن در مقابل پورتو کار سختی است. تلاش خوبی از خود نشان دادیم و به یک پیروزی خوب دست یافتیم اما ما اکنون تنها نیمی از راه صعود را طی کرده ایم.

 

 

1588626

 

 

هنوز هیچ چیز تمام نشده و قطعاً آنها تا مسابقه هفته بعد تلاش زیادی انجام خواهند داد؛ کاری که ما نیز باید به بهترین شکل انجام دهیم."

 

گفتنی است چلسی بعد از روی کار آمدن توماس توخل نتایج فوق العاده ای کسب کرده و به جز شکست ابتدای هفته برابر وست بروم در لیگ برتر، هیچ باختی را با سرمربی آلمانی متحمل نشده و حالا می توان از آنها به عنوان یکی از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری نام ببرد.

دیدگاه‌ها