کد خبر : 1747812 | 19 فروردين 1400 ساعت 10:55 | 28K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش ناصر الخلیفی به پیروزی مهم PSG برابر بایرن

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، از پیروزی این تیم برابر بایرن مونیخ ابراز خوشحالی کرد.

واکنش ناصر الخلیفی به پیروزی مهم PSG برابر بایرن

به گزارش "ورزش سه"، قبل از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هیچ تیمی دوست نداشت با ‌ قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها یعنی بایرن‌مونیخ برخورد کند. با این حال پس از قرعه‌کشی مشخص شد که پاری‌سن‌ژرمن باید به مصاف بایرن‌مونیخ آماده برود؛ این قرعه بدان معنا بود که فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ این بار در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تکرار شده است.

 

نهایتا شب گذشته دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ به مصاف یکدیگر رفتند. با وجود اینکه باواریایی‌ها در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این PSG بود که از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را انجام داد و نهایتاً به پیروزی ارزشمند 3-2 دست یافت.

 

 

1588553

 

 

ناصر الخلیفی، مالک و رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن، ضمن ابراز خوشحالی از این برد مهم تاکید کرد که هنوز بازی برگشت باقی مانده و هیچ چیز تمام نشده است. او گفت: " این یک پیروزی مهم در تاریخ باشگاه محسوب می شود. ما در مونیخ و با وجود چندین مصدوم با نتیجه 3-2 پیروز شدیم. ما عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما هنوز کار تمام نشده است.

بازی بزرگ برگشت هفته آینده در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد. ما می خواهیم در در آن مسابقه نیز به پیروزی برسیم و این مسئله برای مان از اهمیت بالایی برخوردار است."

دیدگاه‌ها