کد خبر : 1747817 | 19 فروردين 1400 ساعت 11:20 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ میزبانی یوهان کرویف آرنا از هواداران در یورو

فدراسیون فوتبال هلند تایید کرد که 12 هزار هوادار می توانند در رقابت های یورو در یوهان کرویف آرنا حاضر باشند.

رسمی؛ میزبانی یوهان کرویف آرنا از هواداران در یورو

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال هلند شب گذشته تایید کرد که حداقل 12 هزار تماشاگر می توانند در رقابت های یورو که از چندی دیگر آغاز خواهد شد، در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا حاضر باشند. این تقریبا دو برابر تعداد هوادارانی است که در مسابقه اخیر لیگ هلند بین دو تیم آژاکس و آلکمار در استادیوم حضور داشتند.

 

حدود 55 هزار صندلی در استادیوم یوهان کرویف آرنا  وجود دارد. در واقع حضور 12 هزار نفری هواداران در رقابت های یورو نسبت به آخرین بازی هلند برابر لتونی که 5 هزار هوادار در استادیوم حضور داشتند، یک پیشرفت بزرگ محسوب خواهد شد.

 

 

1588633

 

 

در عین حال فدراسیون فوتبال هلند به همراه مقامات بهداشتی و مسئولین این کشور به دنبال راهکارهایی جهت افزایش تعداد هواداران حاضر در استادیوم هستند. البته این امکان هم وجود دارد که در صورت بدتر شدن شرایط تا ماه ژوئن از این تعداد کاسته شود و هواداران کمتری در استادیوم حاضر باشند.

 

هلند حالا به چهارمین کشور از 12 میزبان یورو تبدیل شده که تعداد مجاز حضور هواداران در استادیوم را اعلام کرده است. روسیه تصمیم دارد اجازه حضور 50 درصدی هواداران در سن پترزبورگ را بدهد. همچنین انتظار می رود در دانمارک 11 هزار هوادار در استادیوم حضور پیدا کنند. از طرفی در المپیکو ایتالیا نیز نزدیک به 25 درصد ظرفیت ورزشگاه پر خواهد شد.

 

 

1588632

دیدگاه‌ها