کد خبر : 1747832 | 19 فروردين 1400 ساعت 12:43 | 79.6K بازدید | 29 دیدگاه

وضعیت جسمانی وخیم است؛

برای نادر دست‌نشان دعا کنید

برادر نادر دست‌نشان آخرین وضعیت جسمانی وی را تشریح کرد و از مردم خواست تا برای او دعا کنند.

برای نادر دست‌نشان دعا کنید

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست‌نشان که ازجمله مربیان شناخته شده فوتبال ایران است و امسال به‌عنوان سرمربی رایکا بابل فعالیت می‌کرد، یک هفته قبل بخاطر ابتلا به ویروس کرونا و اینکه شرایط جسمانی وی وخامت پیدا کرد، در یکی از بیمارستان‌های قائم‌شهر بستری شد.

 

رحیم دست‌نشان، برادر نادر دست‌نشان و پیشکسوت باشگاه نساجی، درباره آخرین وضعیت جسمانی برادرش گفت: نادر فعلا یک هفته‌ای است که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر بستری شده و حال مساعدی ندارد.

 

او با بیان اینکه تمام مسؤولان استانی و شهری ازجمله استاندار مازندران جویای حال و درمان برادرش هستند، گفت: قلب برادرم نوسان شدیدی دارد و کادر درمان بیمارستان در آخرین اقدام اکسیژن بدن او را با دستگاه به بالای ۹۰ رسانده‌اند.

 

پیشکسوت فوتبال مازندران گفت: در آخرین سی‌تی‌اسکن که برادرم قبل از بستری گرفت، مشخص شد ۳۵ درصد ریه‌اش درگیر است و ممکن است الان درصدش بیشتر شده باشد.

 

او ادامه داد: یکی از کلیه‌های نادر دیشب از کار افتاد و قرار بود دیالیز شود که خوشبختانه فعلا مشکل رفع شده، اما در حال حاضر مشکل اصلی او نوسان شدید قلب او است که پزشک‌ها در تلاش برای تعادل بخشیدن به آن هستند.

 

مجموعه "ورزش سه" برای نادر دست‌نشان آرزوی بهبودی و بازگشت به فعالیت در عرصه مربیگری را دارد.

دیدگاه‌ها