کد خبر : 1747855 | 19 فروردين 1400 ساعت 14:44 | 27.4K بازدید | 3 دیدگاه

روز شیرین خیبر با حضور کریمی (عکس)

ستاره سابق فوتبال ایران پس از شکست در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور عالی مالک باشگاه خیبر خرم آباد انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم آباد با هدایت عبدالله ویسی در میانه های جدول رده بندی لیگ دسته یک حضور دارد؛ یک انتخاب جذاب اما طی روزهای اخیر نام این تیم را در محافل ورزشی بر سر زبان ها انداخت؛ انتخاب علی کریمی به عنوان مشاور عالی مالک باشگاه خیبر، خبری بود که توجهات را به سمت خرم آباد جلب کرد.

 

1588675

 

مالکیت خیبر برعهده مسعود عبدی، مالک یک شرکت مشهور انبوه‌سازی در ایران است که به واسطه رابطه نزدیک با تنی چند از بازیکنان پرسپولیس و به‌خصوص علی کریمی، در فوتبال ایران نامی آشناست. او طی تصمیمی جالب علی کریمی را وارد خیبر کرد تا با حضور این ستاره سرشناس، یک شوک مثبت به تیم وارد شود.

 

علی کریمی یک روز بعد از این انتخاب پر سر و صدا، روز گذشته برای تماشای بازی خیبر در ورزشگاه حضور یافت. شاگردان عبدالله ویسی روز گذشته در یکی از حساس ترین بازی های هفته نوزدهم لیگ دسته اول، میهمان بادران بودند و موفق شدند این تیم را با نتیجه یک بر صفر در خانه اش شکست داده و یک روز شیرین را برای خودشان رقم بزنند.

 

1588676

 

به این ترتیب علی کریمی که با حضور در جایگاه ویژه تماشاگر بازی خیبر بود، در اولین حضورش به عنوان مشاور عالی مدیرعامل مالک باشگاه، پا قدم خوشی داشت و خیبری ها در کنار او به سه امتیازی ارزشمند دست یافتند تا با توجه به تساوی آرمان گهر و قشقایی، از فرصت پیش آمده نهایت بهره را برده و با کسب 22 امتیاز به رتبه سیزدهم جدول صعود کنند.

 

1588404

دیدگاه‌ها