کد خبر : 1747873 | 19 فروردين 1400 ساعت 16:17 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح بدهید، قانع نشده ایم

خبرنگاران روی اعصاب فلیک؛ نویر چرا اشتباه کرد؟

سرمربی بایرن پس از شکست از پی اس جی سه بار مجبور شد در مورد اشتباه مانوئل نویر روی گل اول پاریسی ها توضیح بدهد.

خبرنگاران روی اعصاب فلیک؛ نویر چرا اشتباه کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در زمین خود با نتیجه 2-3 مغلوب پی اس جی شد. در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در هوای برفی مونیخ، بایرنی ها خیلی زود و دقیقه سوم غافلگیر شدند.

 

 

1588700

 

 

روی نفوذ عالی نیمار و پاس او به سمت راست برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی با پای راست اقدام به شوتزنی کرد. توپ دقیقا به همان جایی رفت که مانوئل نویر قرار داشت و تصور می شد به راحتی توپ را مهار خواهد کرد اما با اشتباه عجیب این گلر ملی پوش، توپ از دستان او لغزید و به درون دروازه رفت. نویر روی دو گل بعدی مقصر نبود ولی اشتباهش روی گل او به گونه ای بود که هانسی فلیک سرمربی بایرن در نشست خبری بازی سه بار مورد سوال خبرنگاران قرار گرفت و مجبور به توضیح دادن شد.

 

 

1588698

 

 

نویر در بازی فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته یک تنه برابر حملات پی اس جی مقاومت کرد و یکی از عوامل برتری 1-0 تیمش بود ولی شب گذشته اشتباه نادری مرتکب شد.

فلیک در توضیح گلی که نویر دریافت کرد گفت:« معتقدم ضربه امباپه خوب و کامل بود و این دلیل اصلی گل شدن توپ بود.»

 

 

1588699

 

 

فلیک که نتوانسته بود خبرنگاران را قانع کند، در پاسخ به سوالی مشابه گفت:« ببینید؛ زمین و توپ هر دو به دلیل شرایط جوی، خیس بودند و طبیعی بود که نویر در مهار توپ با مشکل مواجه شود. از این اتفاقات در فوتبال و در چنین شرایط بد جوی رخ می دهد و چیز جدیدی نیست.»

 

فلیک وقتی با سومین سوال در این مورد مواجه شد، گفت:« می توانستیم قبل از اینکه توپ به امباپه برسد، از این کار ممانعت کنیم اما این کار را انجام ندادیم. متاسفانه نویر این همه بازی خوب انجام داده ولی به اندازه کافی از او ستایش نمی شود. او هر بازی که چنین گل هایی دریافت نمی کند. نویر یک گلر کلاس جهانی است و به داشتنش افتخار می کنیم. او فوق العاده برای ما مهم است.»

 

دیدگاه‌ها