کد خبر : 1747885 | 19 فروردين 1400 ساعت 17:10 | 70.6K بازدید | 5 دیدگاه

جراحی سوم برای کوتینیو

قطعی؛ ستاره بارسلونا فصل را از دست داد

فیلیپ کوتینیو در ریودوژانیرو و برای سومین بار جراحی شده تا به این ترتیب ادامه فصل را از دست بدهد.

قطعی؛ ستاره بارسلونا فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو فصل گذشته را در باشگاه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و با این تیم به سه گانه فوق العاده بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

با وجود عملکرد نسبتاً خوب ستاره برزیلی در ترکیب باواریایی‌ها اما باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نخواهد کرد و به همین خاطر کوتینیو در تابستان دوباره به بارسلونا بازگشت.

 

 

1558175

 

 

کوتینیو در ابتدای فصل حتی به یک بازیکن ثابت زیر نظر رونالد کومان تبدیل شده بود اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و او در روزهای پایانی 2020 در جریان دیدار بارسا برابر ایبار به شدت دچار مصدومیت شد تا سال به بدترین شکل ممکن برایش به پایان برسد.

ابتدا گفته می شد او سه ماه به دور از میادین خواهد بود و از 10 آوریل و بازی برابر رئال می تواند بار دیگر برای بارسا به میدان برود ولی ماه گذشته پزشکان بارسا خبر از تورم ادامه دار ساق پای چپ او دادند. امری که باعث شد او راهی قطر شود تا خود را به پیترو دهوگ جراح بلژیکی نشان دهد. 

 

 

1558887

 

 

هفته گذشته نیز باشگاه بارسلونا اعلام کرد که کوتینیو به برزیل رفته تا تحت نظر پزشک مورد اعتمادش در این کشور قرار بگیرد. به این ترتیب پیش بینی می شد او تا یک ماه دیگر نیز قادر به حضور در میادین نباشد.

شرایط اما بدتر از تصور پیش رفت و او برای سومین بار تحت جراحی مینیسک قرار گرفت و به این ترتیب نه تنها ادامه فصل که کوپا آمه ریکا را نیز از دست خواهد داد. رقابت هایی که بین 13 ژوئن تا 10 جولای و با میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین برگزار خواهد شد.

این خبر را رودریگو لسمار پزشک تیم ملی برزیل و کسی که کوتینیو را جراحی کرده، تایید کرد. کوتینیو در ریو باقی می ماند و ریکاوری را در همین شهر ادامه خواهد داد.

 

 

1533502

 

 

مصدومیت کوتینیو البته برای بارسا چندان هم بد نبود چرا که از پرداخت 20 میلیون یورو به لیورپول خلاص شد. کوتینیو اگر 10 بازی دیگر انجام می داد به حدنصاب 100 بازی برای بارسا می رسید و این باشگاه باید 20 میلیون یورو به لیورپول باشگاه سابق ستاره برزیلی پرداخت می کرد. گفته می شود فروش کوتینیو در تابستان قطعی است. 

 

 

دیدگاه‌ها