کد خبر : 1747912 | 19 فروردين 1400 ساعت 19:26 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیدگاه متفاوت لطیفی و زارع در مورد جریان بازی؛

دربی گیلان بدون جنجال تمام نشد

روز گذشته و در دقایق پایانی دیدار چوکای تالش مقابل ملوان بندرانزلی شاهد درگیری چند ثانیه ای میان نیمکت دو تیم بودیم.

دربی گیلان بدون جنجال تمام نشد

 

به گزارش "ورزش سه"، ماجرا از زمانی آغاز شد که علی چینی در اعتراض به توقف های پی در پی ای که در بازی ایجاد می شد، ملوانی ها را متهم به وقت کشی و گرفتن سرعت تیم چوکا کرد. صحبت های علی لطیفی اما خیلی زود با واکنش مازیار زارع مواجه شد و او پاسخ مربی سبزپوشان تالشی را داد و در ادامه داور مسابقه نیز مربی چوکا را با کارت زرد جریمه کرد.


ادامه این تنش در نشست خبری دو تیم دنبال شد؛ جایی که علی لطیفی سرمربی تیم حریف به صورت مستقیم بازی تاخیری تیم فوتبال ملوان را زیر سوال برد و گفت که تاکنون چنین چیزی را از این تیم ندیده است. او حتی به کنایه در بخشی از صحبت هایش گفت که بازیکنان ملوان یک لوزی درست کرده بودند و به صورت چرخشی هر وقت تیمش بر بازی حاکم می شد، بازی را از جریان می انداختند. البته او در نشست خبری به عملکرد داور نیز انتقاد داشت و معتقد بود که داور صحنه های 50 -50 را به سود میزبان گرفته است.

 

1588770


پس از صحبت های علی لطیفی، مازیار زارع که با آرامش خاصی پس از پیروزی در دربی گیلان به نشست خبری آمده بود، در واکنش به این موضوع که لطیفی گفته بازیکنان ملوان از سیستم چرخشی استفاده می کردند تا زمان بازی را بگیرند با خنده اینطور پاسخ داد:« ما سیستم چرخشی در تیم و میان بازیکنان داشتیم ولی برای مصدومیت نه.» او در ادامه همچنین در ادامه ضمن کنایه زدن به علی لطیفی تاکید کرد که هیچ وقت به بازیکنانش نمی گوید که برای کسب پیروزی وقت کشی کنند.


دربی گیلان روز گذشته میان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و چوکای تالش در انزلی برگزار شد و شاگردان مازیار زارع با گل زودهنگامی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند، برنده این مسابقه حساس لقب گرفتند که برای هواداران گیلانی نتیجه آن اهمیت ویژه ای دارد.

دیدگاه‌ها