کد خبر : 1747919 | 19 فروردين 1400 ساعت 20:04 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز رقابتهای خانگی ورزشی از شنبه آینده (عکس)

کمیته ورزشهای مجازی و شبیه ساز انجمن ورزشهای الکترونیک ایران مشغول برگزاری رقابت‌هایی است که بستر آن موبایل و کامپیوتر است.

به گزارش "ورزش سه"، این حرکت بخشی از طرح ملی نشاط فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن ورزش های الکترونیک است که از اواخر اسفند شروع شده و در ایام نوروز با گرمای خاصی ادامه یافته. تا آن جایی که بخشی از رشته ها مانند دوچرخه سواری به حد نصاب 2000 شرکت کننده آنلاین رسیدند.

 

مسئول این کمیته به ورزش سه می‌گوید: دور بعدی این رقابت ها از روز یکشنبه 21 فروردین تا 11 اردیبهشت آغاز خواهد شد و ما انتظار داریم تعداد بسیار بیشتری از علاقه‌مندان ورزش در ایران در این رقابت ها شرکت کنند، رقابت هایی که در سه رشته طناب زنی، دوچرخه سواری مجازی و کراس ترینینگ برگزار می‌شود و به برندگان آن تا سقف 150 میلیون تومان جایزه داده خواهد شد.

 

1588787

 

او با تاکید بر این که با توجه به شرایط کرونایی و افزایش محدودیت ها در هفته های آینده، این فرصت برای ورزش در منزل برای علاقه مندان فراهم است، در ادامه گفت: دور دوم مسابقات که شامل فعالیت های بدنی و ورزشی است، باتوجه به رقابتی بودن به طور قطع برای شرکت کنندگان بسیار  جذاب خواهد بود.

 

به گفته وی شرکت ها و سازمان های مختلفی در برگزاری این مسابقات به این انجمن کمک کرده‌اند و در حال حاضر استقبال بسیار خوبی از مسابقات به عمل آمده است.


برای حضور در این رقابتها  در سایت برگزاری مسابقات به آدرس  ELIGO.IR  ثبت نام نمایید.

دیدگاه‌ها