کد خبر : 1747922 | 19 فروردين 1400 ساعت 20:17 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

ابتکاری جدید در جهان فوتبال:

ابتکار رئال بتیس برای جذب هواداران بین‌المللی

تیم رئال بتیس با کارت عضویت سوی بتیکو مشغول جذب هواداران بین المللی است.

ابتکار رئال بتیس برای جذب هواداران بین‌المللی

به گزارش "ورزش سه"، تیم رئال بتیس با استفاده از کارت عضویت سوی بتیکو مشغول به جذب هواداران بین المللی است. این کارت مزایا و تخفیفاتی منحصربه‌فرد از سوی باشگاه و همچنین بیش از 400 شریک تجاری رئال بتیس را در اختیار هواداران قرار می دهد.

رئال بتیس تا کنون بیش از 3000 کارت عضویت این باشگاه را به هوادارانی در سرتاسر جهان فروخته است.

 

1588797

 

بتیس در شهر سویل دارای هواداران بسیاری است اما سال ها است که تلاش می کند دامنه هواداران خود را به بیرون از مرزهای اسپانیا گسترش دهد. به عنوان بخشی از سیاست های بین المللی شدن، این باشگاه مصمم است تا نه تنها هواداران این تیم را به هیجان بیاورد بلکه برای وردیبلانکوس منفعت اقتصادی نیز داشته باشد؛ هدفی که با کارت عضویت "سوی بتیکو" در حال رسیدن به آن است.

این ابتکار با هدف ارائه پیوندی نزدیک تر و شخصی تر با باشگاه به هواداران در سراسر جهان در اوایل این فصل آغاز شد. با پرداخت هزینه 30 یورو، دارندگان کارت طیف وسیعی از هدایا، تجربیات و تخفیف ها را دریافت می کنند.

تاکنون بیش از 3000 هوادار برای دریافت این کارت نام‌نویسی کرده اند و این باشگاه انتظار دارد تا در پایان فصل به بیش از 5000 عضو برسد.

 

چگونه رئال بتیس این باشگاه را به هواداران بین المللی نزدیک تر کرد؟

ایده راه اندازی یک عضویت پولی ریشه در پروژه بین المللی سازی سه بخشی دارد که رئال بتیس طی سال های متمادی توسعه داده است. رامون آلارکون، مدیر کل مالی تجاری رئال بتیس توضیح داد: "از یک سو رویکردی دیجیتالی وجود دارد که به هواداران بین المللی اجازه می دهد تا اتفاقاتی که در باشگاه می افتد را از طریق محتوایی تازه و قابل دسترس تجربه کنند. بخش دوم پروژه ورزشی است، از طریق آکادمی بین المللی‌مان و سفرهای بین المللی تیم اول رئال بتیس.

در نهایت ما داریم روی ایجاد برند بتیس در سطح تجاری کار می کنیم و داریم به توافقات استراتژیکی برای نزدیک کردن باشگاه به هواداران و توافق و فعالیت مشترک با برندهایی که در کشورهای مقصد محبوبیت و حضور گسترده ای دارند و می توانند به رشد ما کمک کنند، می رسیم."

 

1588798

 

مزیت اصلی کارت سوی بتیکو

کارت سوی بتیکو کاملا با ابتکار این باشگاه برای تبدیل شدن به برندی جهانی متناسب است و به هواداران این فرصت را می دهد تا به باشگاه و شرکای تجاری اش نزدیک تر شوند.

دارنده کارت در ابتدا یک بسته خوش آمد گویی دریافت می کند که حاوی کارت عضویت، کتابچه ای درباره تاریخ باشگاه، یک ماسک و یک گردن آویز دریافت می کنند. جز این دارندگان این کارت در لیست انتظار برای به دست آوردن بلیط بازی های فصل و همچنین چیزهایی دیگر از جمله دریافت پیام تبریک تولد از سوی بازیکنان باشگاه هستند.

در سطح اقتصادی دارندگان کارت سوی بتیکو می توانند در تور بازدید از استادیوم این باشگاه، اجناسی که باشگاه رسما به فروش می رساند تخفیف دریافت کنند و یا در قرعه کشی ماهانه ای که جایزه شان شرکت در تجربیاتی خاص است شرکت داده شوند. آنها همچنین به درگاهی اینترنتی دسترسی پیدا می کنند که شامل کالاها و خدماتی با تخفیف های بسیار بالا از بیش از 400 شرکت مختلف است.

با نیم نگاهی به آینده و بازگشتن تماشاگران به ورزشگاه ها، دارندگان این کارت می توانند دو بلیط دیدارهای رئال بتیس در لیگ و یا جام حذفی را با نصف قیمت خریداری کنند، همچنین می توانند از تخفیف در تماشای بازی دیگر تیم های خانواده رئال بتیس استفاده کنند، از جمله تیم فوتبال زنان، تیم فوتبال جوانان، فوتسال و بسکتبال.

 

1588796

 

استقبال عجیب در مکزیک و امید به پیشرفت های آتی

کارت سوی بتیکو را هواداران در سراسر جهان می توانند خریداری کنند اما رئال بتیس متوجه شده است  که بسیاری از علاقمندان به این کارت در خارج از شهر سویل سکونت دارند.

 

آلارکون در این باره افزود: "بیشترین تقاضاها را از کاتولونیا داشتیم و همچنین از باسک و مکزیکو."

حضو دیگو لاینز و آندرس گواردادو، دو بازیکن مکزیکی بتیس در این باشگاه بی تردید بر جذابیت رئال بتیس برای مکزیکی ها افزوده است. اما از طریق ابتکاراتی همچون سوی بتیکو، باشگاه درک دقیق تری از بازار را ارائه می دهد و کمپین هایی را راه انداز می کند که با دامنه بیشتری طنین انداز شده و به دست مخاطب می رسند.

آلارکون اضافه کرد: "این به عنوان یک شناسه عمل می کند و اطلاعاتی که ما پیش از این درباره هواداران بین المللی خود داشته ایم را تکمیل می کند."

 

1588794

 

امکان به دست آوردن بازارهای تازه و شرکای جدید

نظریه کلیدی که این کمپین بر روی آن تاکید کرده این است که تاثیر رئال بتیس فراتر از محیط اطراف آن است. با گسترش هواداران بین المللی، این باشگاه با استفاده از موجی که تاکنون ایجاد کرده است، همچنان به جستجو برای یافتن قلمروهای جدید ادامه خواهد داد و همچنین به تلاش برای ورود به بازارهای تازه و یافتن شرکای تجاری جدید خواهد پرداخت.

 

آلارکون در پایان نتیجه گیری کرد: "اگر این کارت در بازار موفق باشد، باشگاه این تعهد را خواهد داد که در این زمینه بیش از گذشته در دسترس باشد و روزانه با هواداران در ارتباط و گفتگو باشد تا نشان دهیم که ما حضور داریم. سپس می توانیم روی شراکت های جدید و اتحادهای تازه کار کنیم."

 

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا 


This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها