کد خبر : 1747956 | 19 فروردين 1400 ساعت 22:15 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی با هالندها؛

هالند همه چیزهایی است که پدرش نبود: گلزن و سریع

پل دیکوف و اندی موریسون، دو بازیکن سابق منچسترسیتی، که سابقه بازی کردن با پدر هالند در تیم سیتی را داشتند درباره تفاوت های این بازیکن با پدرش شوخی کرده اند.

هالند همه چیزهایی است که پدرش نبود: گلزن و سریع

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند، در حال حاضر هدف بسیاری از بزرگترین باشگاه های اروپا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و یکی از تیم هایی که مشتاق امضای قرارداد با این ستاره 20 ساله است، تیم منچسترسیتی است.

در حالی که همچنان شایعات زیادی درباره پیوستن ارلینگ هالند به صدرنشینان لیگ برتر در جریان است، پل دیکوف و اندی مورگان درباره استعدادهای در حال رشد او به صحبت پرداختند.

 

1588857

 

دو ستاره سابق منچسترسیتی که با پدر هالند در این تیم همبازی بودند، به شوخی گفتند که ارلینگ هر استعدادی که پدرش نداشت را دارد، هر چند در نهایت اعتراف کردند که نگرش و ذهینت حرفه ای الف هالند کاملا در پسرش نمود دارد.

دیکوف که با وبسایت منچسترسیتی صحبت می کرد درباره هالند گفت: "ارلینگ همه آن چیزهایی است که پدرش نبود؛ او گلزن است، راست پا است، چپ پا است، سریع است و خوش قیافه!"

در ادامه البته دیکوف دست از شوخی برداشت و افزود: "الف به سیتی آمد و برای ما خیلی خوب بازی کرد. او یک هافبک باکس تو باکس بود که دوست داشت درگیر شود و گاهی گل زنی کند و شخصیت خیلی خوبی هم داشت.

از نظر تکنیکی شاید بهترین نبود اما با تمایلی که برای کمک به تیم داشت این موضوع را جبران می کرد."

 

1588859

 

موریسون، کاپیتان سابق سیتی، نیز در این باره گفت: "الف خیلی آدم توداری بود، خیلی حرفه ای بود. مطمئنم که این خصوصیات در پسرش هم وجود دارند. او ورزشکار فوق العاده ای بود که در زمین بازی خوب می دوید و روحیه و قدرت ذهنی زیادی داشت که از تربیت بسیار قوی اش می آمد. الف عالی بود، او پسر خوبی بود و در رختکن هم محبوب بود."

 

1588858

 

دورتموند در حال حاضر هیچ برنامه ای برای فروش ارلینگ هالند در تابستان پیش رو نداردو او را به عنوان مهره اصلی که در آینده این باشگاه و زیر نظر سرمربی آینده این تیم، مارکو روزه، نقش آفرینی خواهد کرد می بیند.

هر چند اگر این تیم موفق نشود با شکست سیتی به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کند، ممکن است مجبور به فروش هالند شود. در این میان مینو رایولا، ایجنت هالند، نیز در روزهای گذشته توری اروپایی به راه انداخت و آشکارا با مدیران چندین باشگاه بزرگ اروپایی برای بحث بر سر آینده هالند ملاقات کرد.

 

درست است که هالند به واسطه پدرش رابطه ای قدیمی با باشگاه منچسترسیتی دارد، اما بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد، چلسی و لیورپول نیز معتقدند که قادر خواهند بود با این بازیکن بر سر امضای قرارداد به توافق برسند.

دیدگاه‌ها