کد خبر : 1748003 | 20 فروردين 1400 ساعت 11:18 | 60.2K بازدید | 16 دیدگاه

عالیشاه در لحظه ارسال پاس گل بحث برانگیز (عکس)

امید عالیشاه در مصاف با تیم زادگاهش یعنی نساجی اگر چه کم اما تاثیر گذار بازی کرد.

عالیشاه در لحظه ارسال پاس گل بحث برانگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او که در دقیقه 81 بازی به جای مهدی ترابی وارد میدان شد در دقیقه 91 پاس گل داد؛ آنهم به چه کسی عیسی آل کثیر که این اولین گل او بعد از محرومیت 6 ماه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. پاس گل امید عالیشاه که منجر به گل از سوی عیسی آل کثیر شد جنجالی و بحث بر انگیز شد به این خاطر که مازنی ها می گویند زمانی که امید عالیشاه به عیسی آل  کثیر پاس می دهد مهاجم پرسپولیس در موقعیت آفساید بوده است اما کمک داور چنین نظری نداشته و گل را تایید کرده است.

 

 

اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و همه تیم ها از این اشتباهات متضرر شده اند و یا سود برده اند. به طور مثال در یکی دو هفته اخیر تیم سایپا هم معتقد بودند در بازی آنها با نساجی داور از گرفتن یک پنالتی به سود آنها خودداری کرده است و تنها راه کم شدن اشتباهات داوری ورود کمک داور ویدئویی به لیگ برتر است.

 

 

اما امید عالیشاه با پاس گلی که به عیسی آل کثیر دارد به طور حتم در بازی های آتی هم یحیی گل محمدی را به استفاده از خویش متقاعد خواهد کرد و این پیام را دوباره برای یحیی گل محمدی مخابره کرد هر موقع تیم پاس گل می خواهد یا گل او آماده حضور در ترکیب تیم و انجام این کار است.

دیدگاه‌ها