کد خبر : 1748005 | 20 فروردين 1400 ساعت 11:22 | 10.1K بازدید | 6 دیدگاه

بحران الاهلی؛ استعفای مدیرعامل، مربی بدون مترجم!

در بازی روز گذشته الاهلی در برابر الرائد در لیگ عربستان، مربی فرانسوی و موقت این باشگاه هیچ مترجمی در کنارش نداشت!

بحران الاهلی؛ استعفای مدیرعامل، مربی بدون مترجم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی حریف استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روزگار عجیبی را سپری می کند. این تیم که سه ماه پیش در رتبه دوم جدول حضور داشت و در صورت پیروزی به رتبه نخست صعود می کرد، اسیر بحران عجیبی شد و در 8 بازی گذشته تنها 2 امتیاز کسب کرده و شش دیدار متوالی را با شکست به پایان رسانده است.


این عملکرد الاهلی، بدترین نتایجی است که این باشگاه در یک مقطع زمانی متوالی در تاریخ خود کسب کرده است. آنها نزدیک به 70 روز است که هیچ دیداری را برنده نشده اند و در ماه های فوریه، مارس و آپریل طعم پیروزی را نچشیده اند و حالا با بحران و حواشی عجیبی روبرو هستند.

 

1589007


رسانه های عربستانی از جمله البلاد، المیدان و الریاضیة اعلام کرده اند که عبدالله مومنة مدیرعامل این باشگاه که به شدت مورد انتقاد هواداران الاهلی قرار گرفته است و به اعتقاد کارشناسان سعودی، بدترین مدیر تاریخ این باشگاه بوده، استعفای خود را طی روزهای آتی تقدیم وزارت ورزش عربستان می کند و از ماجد النفیعی به عنوان مدیر جدید این باشگاه نام برده می شود.


نکته دیگر درخصوص تیم الاهلی، اتفاقات باور نکردنی در دیدار شب گذشته این تیم است. درحالیکه لارنسیو ریجکمپ سرمربی جدید این باشگاه به تازگی وارد عربستان شده و طبق قوانین این کشور در قرنطینه به سر می برد، الاهلی در دیدار شب گذشته مقابل الرائد، از فیصل ژورمی مربی فرانسوی تیم نوجوانان خود بهره برد که حضور او جنجال ساز شد.


فیصل ژورمی در حالی شب گذشته روی نیمکت الاهلی نشست و این تیم را هدایت کرد که به گفته منابع عربستانی او هیچ مترجمی را در کنار خودش نداشت و در تمام طول بازی به زبان فرانسوی برای بازیکنان الاهلی به صحبت می پرداخت که این اتفاق در نوع خود عجیب است و شاید همین مسئله سبب شد تا الاهلی در نیمه نخست و ظرف 12 دقیقه سه بار دروازه اش را باز شده ببیند و در پایان با نتیجه 3 بر 2 این بازی را واگذار کند.


به هر حال الاهلی به عنوان میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، چند روز دیگر در نخستین بازی خود به مصاف استقلال خواهد رفت. باید دید فرهاد مجیدی از بحران عجیب به وجود آمده در این باشگاه عربستانی نهایت بهره را خواهد برد یا اتفاقات دیگری رخ می دهد.

دیدگاه‌ها