کد خبر : 1748015 | 20 فروردين 1400 ساعت 12:20 | 41.4K بازدید | 1 دیدگاه

یک مقصد غیر منتظره پیش روی سرخیو آگوئرو

به نظر می‌رسد باشگاه لیدزیونایتد به جذب سرخیو آگوئرو علاقه مند است.

یک مقصد غیر منتظره پیش روی سرخیو آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در پایان فصل به همکاری یک دهه ای خود با سیتیزن ها پایان می دهد و از جمع شاگردان پپ گواردیولا جدا خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از غول‌های فوتبال اروپا از جمله چند باشگاه انگلیسی خواهان جذب آگوئرو هستند.

 

در روزهای گذشته شایعات پیرامون تیم بعدی ستاره آرژانتینی به بیشترین حد خود رسیده است. در ابتدا گفته می‌شد که بارسلونا محتمل ترین گزینه برای این مهاجم گلزن خواهد بود اما در چند روز اخیر رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که آگوئرو ترجیح می‌دهد به کارش در لیگ برتر ادامه دهد و در این راستا چلسی به او علاقه مند است.

 

 

1582971

 

 

از طرفی چندی پیش گفته شد که آرسنال نیز به جذب سرخیو آگوئرو علاقمند است اما به نظر می رسد که این دو تیم لندنی تنها مشتریان لیگ برتری ستاره آرژانتینی به حساب نمی‌آیند. در همین ارتباط سایت 90Min گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه لیدز یونایتد نیز به جذب سرخیو آگوئرو علاقه‌مند است و در واقع سرمربی آرژانتینی آنها یعنی مارچلو بیلسا امیدوار به همکاری با هم وطن خود است.
اکنون باید منتظر ماند و دید که این مسئله تا چه حدی جدی است و اینکه آیا آگوئرو به حضور در تیم نه چندان مدعی لیدز که در رقابت‌های اروپایی نیز حاضر نیست رضایت خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها