کد خبر : 1748064 | 20 فروردين 1400 ساعت 16:27 | 158K بازدید | 2 دیدگاه

به بهترین مسی نیاز داریم

کومان: یورگن کلوپ به رئال بی احترامی کرد

سرمربی بارسا در نشست خبری ال کلاسیکو به انتقادات یورگن کلوپ از ورزشگاه آلفردو دی استفانوی رئال واکنش منفی نشان داد.

کومان: یورگن کلوپ به رئال بی احترامی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از هفته 30 لالیگا میهمان رئال مادرید در یکی از حساس ترین ال کلاسیکوهای چند سال گذشته است.

بارسا که روی دور پیروزی قرار دارد، توانسته خود را به یک امتیازی اتلتیکوی صدرنشین برساند و رئال را نیز در دو امتیازی خود می بیند. برنده بازی فردا در کورس قهرمانی باقی خواهد ماند.

 

 

1588320

 

 

یورگن کلوپ پیش از بازی سه شنبه شب برابر رئال به انتقاد از ورزشگاه آلفردو دی استفانوی رئال پرداخت و آن را یک کمپ تمرینی خواند. ال کلاسیکوی فردا نیز برای اولین بار در این ورزشگاه برگزار می شود. رونالد کومان سرمربی بارسا در پاسخ به سوالی در مورد اظهارنظر کلوپ گفت:« این بی احترامی به باشگاهی بزرگ مثل رئال مادرید است. آنها تصمیم گرفتند در شرایط برگزاری بازی ها بدون تماشاگر، ورزشگاه برنابئو را بازسازی کنند و تصمیم درستی هم بود. طبعا برای هر میزبان، بازی در حضور تماشاگرانش مزیت است و در شرایط فعلی هیچ تیمی از بازی خانگی در ورزشگاه بدون تماشاگر لذت نمی برد ولی در هر صورت وضعیت فعلی همین است و باید پذیرفت.»

 

وضعیت بارسا:« روند خوبی را طی می کنیم و تیم به اطمینان خوبی رسیده است. رئال هم اخیرا بسیار بهتر شده و هر دوی ما در شرایط مطلوبی به سر می بریم. دو تیم برای قهرمانی می جنگند و همین نشان می دهد که بازی فردا چه اهمیتی دارد.»

 

 

1589145

 

 

اهمیت پیروزی در ال کلاسیکو در فتح لالیگا:« معتقدم نتیجه نهایی تعیین کننده نیست چون پس از ال کلاسیکو هنوز هشت بازی دیگر باید انجام دهیم. هر دیداری در لالیگا دشواری های خودش را دارد و کسب پیروزی ساده نیست. می توانم بگویم که برنده بازی روحیه مضاعفی خواهد گرفت؛ همین.»

 

پیکه و سرجی روبرتو:« هر دو برای مان بازیکنانی مهم هستند نه صرفا از جهت کیفیت فنی. پیکه و سرجی باتجربه اند و حضورشان در رختکن همیشه مثبت است. هر دو از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستند و بسیار باانگیزه برای کمک به تیم. خوشحالم که تقریبا همه بازیکنانم را در اختیار دارم.»

 

 

1586368

 

 

سیستم رئال:« آنها به روش های مختلفی بازی می کنند و باید منتظر ماند و دید. ما به نحوی آماده شده ایم که برابر هر سیستمی از رئال، خوب و موثر واکنش نشان دهیم. باید مالک توپ و زمین باشیم و رئال را به خوبی پرس کنیم.»

 

 

1573445

 

 

منطقه بازی دی یونگ:« این امتیاز اوست که می تواند در دفاع و هافبک بازی کند. اگر دفاع میانی باشد، بازی از عقب مان بهتر می شود و در خط میانی هم نشان داده است که به خوبی می تواند حتی در محوطه جریمه حریف، خطرساز شود. داشتن بازیکنی مثل دی یونگ برای هر مربی یک مزیت است. فردا مشخص می شود کجای زمین خواهد بود.»

 

 

1575888

 

 

غیبت راموس و واران:« برای رئال غیبت این دو مهم است و البته ما هم غایبانی داریم. پیکه و سرجی به بازی رسیده اند ولی باید توجه داشت که هفته ها به دور از میادین بودند. واران و راموس دو مدافع میانی بسیار خوبند و نباید از نقش کاپیتانی راموس هم گذشت. هر دو به تیم شخصیت می دهند اما رئال برابر لیورپول نشان داد که به خوبی راه پر کردن جای خالی این دو را بلد است.»

 

لئو مسی:« به بهترین مسی ممکن نیاز داریم و البته تیم هم باید بهترین نمایش خودش را ارائه دهد. باید خوب و کامل کار کرد؛ در حمله، در پاسکاری ها و در سرعت و تحرک بالا.»

 

دیدگاه‌ها