کد خبر : 1748112 | 20 فروردين 1400 ساعت 20:45 | 228.2K بازدید | 10 دیدگاه

اعتراض رضا نوروزی به داوری فینال +83

چهره مغموم آقای گلی که ستاره فیتنس شد

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال این روزها در رشته ای جدید فعالیت ورزشی اش را دنبال می کند.

چهره مغموم آقای گلی که ستاره فیتنس شد

به گزارش "ورزش سه"، رضا نوروزی بعداز مدت ها که از او خبری نداشتیم نامش این روزها بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است. آقای گل سابق فوتبال ایران که سابقه چندین سال حضور در تیم ملی را نیز دارد، بعد از آنکه به واسطه مصدومیت های متوالی فوتبال را کنار گذاشت، علاقه ای به رفتن سمت مربیگری پیدا نکرد و حالا در رشته ای جدید فعالیت ورزشی اش را دنبال می کند.


او مدتی است در رشته بدنسازی فعالیتش را دنبال می کند و طی دو روز گذشته با به رخ کشیدن عضلات فوق حرفه ای بدنش بار دیگر نامش را بر سر زبان ها انداخته است. رضا نوروزی که همچنان رکورددار گلزنی در یک فصل از فوتبال ایران است، حالا قصد دارد در عرصه دیگری رکورد بزند و این مساله را در اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور به نمایش گذاشت.


مسابقات فیتنس قهرمانی کشور که برای اولین بار در ایران برگزار می شود، عرصه ای شد تا نوروزی بتواند در فضایی غیر از فوتبال توانایی هایش را به رخ بکشد. نوروزی در شاخه فیتنس استایل در رقابت های مذکور شرکت کرده و طی دو روز گذشته موفقیت چشمگیری نیز کسب کرد.

 

1588731


این ستاره سابق فوتبال ایران در رقابت های فیتنس به فینال هم راه پیدا کرد و در این فضا در بین 6 ورزشکار برتر شناخته شد.


مسابقات فیتنس به این شکل است که ورزشکاران یکبار برای نمایش عضلات خود بدون لباس روی استیج می روند و از داوران رای می گیرند ویکبارهم با لباس رسمی برای نمایش استایل شان جلوی دوربین ها فیگور می گیرند.

 

 


نوروزی نیز روز گذشته در بین حدود 50 شرکت کننده با عضلات ورزیده و زیبای خود نظر داوران را جلب کرد و به نیمه نهایی رسید. امروز نیز او در نیمه نهایی یکبار بدون لباس و یکبار با لباس رسمی روی استیج رفت و در نهایت راهی فینال رقابت ها شد.


نوروزی در بین 6 نفر اول مسابقات قرار گرفت و در فینال هم رقابت جالبی با سایر نفرات داشت. او درنهایت عنوان دومی و نایب قهرمانی مسابقات فیتنس قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد و مدال نقره این رقابت ها را از آن خود کرد.


البته ستاره سابق فوتبال ایران از کسب عنوان دومی راضی نبود. نوروزی بعد از آنکه داوران رای به نایب قهرمانی او دادند، با ناراحتی زیاد از این تصمیم گلایه کرد‌. وی اعتقاد داشت که داوران باید عنوان قهرمانی را در اختیارش می گذاشتند و استایلش از سایر ورزشکاران بهتر بوده است.


به هر حال اما این ستاره سابق فوتبال نشان داد غیر از فوتبال می تواند در یک رشته ورزشی دیگر هم موفقیتی بزرگ به دست آورد. اتفاقی که بسیاری از اهالی فوتبال را غافلگیر کرده و باعث شده به تمجید از این ستاره سابق تیم ملی بپردازند.

 

1589384

 

 

عکاس: مسعود آبتین

دیدگاه‌ها