کد خبر : 1748121 | 20 فروردين 1400 ساعت 21:53 | 52.9K بازدید | 8 دیدگاه

با شنیدن خبر درگذشت پرنس فیلیپ؛

قطع مصاحبه مورینیو به دلیل مرگ همسر ملکه

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، در حال برگزاری کنفرانس خبری خود بود که خبر درگذشت پرنس فیلیپ، همسر ملکه انگلیس باعث شد حرف خود را قطع کند.

قطع مصاحبه مورینیو به دلیل مرگ همسر ملکه

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو کنفرانس خبری پیش از مسابقه روز یکشنبه تاتنهام برابر منچستریونایتد را قطع کرد تا ادای احترامی پر احساس به پرنس فیلیپ که امروز از دنیا رفت، بکند.

 

1589233

 

ساعاتی پیش اعلام شد که پرنس فیلیپ، همسر ملکه انگلیس، صبح امروز در سن 99 سالگی دار فانی را وداع گفته است. مورینیو در صحبت های خود گفت که احترامی عمیق برای خانواده سلطنتی انگلیس قائل است و اندوه ناشی از درگذشت دوک ادینبورو در سراسر جهان حس خواهد شد.

مورینیو که در حال صحبت درباره بازی پیش رو برابر منچستریونایتد بود ناگهان حرف های خود را قطع کرد و گفت: "متاسفانه الان خبر ناگواری درباره پرنس فیلیپ خواندم و به خانواده سلطنتی تسلیت می‌گویم. صادقانه باید بگویم من احترامی بسیار بسیار بسیار عمیق برای خانواده سلطنتی قائلم. صمیمانه تسلیت می گویم.

فقط این کشور نیست که از شنیدن این خبر اندوهگین می شود. من انگلیسی نیستم و می دانم که بسیاری مثل خود من احترام فراوانی برای خانواده سلطنتی قائلند."

 

باشگاه تاتنهام نیز درگذشت همسر ملکه انگلیس را در اکانت های خود در شبکه هی اجتماعی تسلیت گفته است.

 

1589236

 

اتحادیه فوتبال انگلیس نیز ضمن تسلیت به ملکه انگلیس و خاندان سلطنتی  اعلام کرده است که پرچم ها در ورزشگاه ومبلی لندن و سنت جورج پارک به حالت نیمه افراشته درخواهند آمد.

 

1589235

 

لیگ برتر نیز اعلام کرده است که بازیکنان تیم‌ها بازوبندهای سیاهی به بازو خواهند بست و این هفته پیش از آغاز هر بازی یک دقیقه سکوت در ورزشگاه ها برقرار خواهد شد.

دیدگاه‌ها