کد خبر : 1748122 | 20 فروردين 1400 ساعت 22:03 | 37.9K بازدید | 5 دیدگاه

روی مهاجمان فشار ایجاد نکنید؛

گل‌محمدی: مسئولیت فرصت سوزی ها با من است

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که نباید روی مهاجمان تیم پرسپولیس فشار ایجاد شود.

گل‌محمدی: مسئولیت فرصت سوزی ها با من است

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در برنامه شب‌های فوتبالی درباره لیگ قهرمانان آسیا و عملکرد پرسپولیس گفت: ما در خط حمله عیسی آل کثیر را داریم که بعد از شش ماه تازه وارد تیم شده و مغانلو هم شاید در شرایط مسابقه نباشد. این‌که بخواهیم روی فورواردهایمان انتظار و فشار بیش از حد بگذاریم که چرا گل نمی‌زنند، کار درستی نیست. باید به آن ها اعتماد کنیم و اگر مشکلی به وجود بیاید و گلی زده نشود و موقعیت از دست بدهند، مسئولیتش با من است.

 

وی افزود: حتما یک جای کار من ایراد داشته که این ها نتوانسته‌اند کارشان را درست انجام دهند. خواهشا روی بچه های خط حمله فشار نیاوریم. من ایمان و اعتقاد زیادی به آن ها دارم و مطمئنم با اعتماد به آن ها نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

 

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت آل کثیر عنوان کرد: حتما به او خواهیم گفت که رعایت کند. او تجربه سختی بعد از آن اتفاق داشته. هنوز هم اعتقاد داریم که سخت گیرانه بود و می‌توانستند از آن راحت بگذرند چون قبلاً هم انجام داده بود. باید سعی کنیم اعتمادش را جلب و از او استفاده خوبی کنیم. عیسی پر تلاش و پر انگیزه است و می‌خواهد که چند ماهی که نبوده را جبران کند. انشالله که عیسی هم جواب خوبی به ما بدهد.

دیدگاه‌ها