کد خبر : 1748172 | 21 فروردين 1400 ساعت 10:46 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکسن کرونا؛ فوتبالیست‌ها در اولویت نیستند

در شرایطی که بیشتر شهرهای فوتبالی ایران وضعیت قرمز و نارنجی دارند و بازی های لیگ برتر و لیگ یک هم طبق برنامه دنبال می شود فعلا فوتبالیست‌ها در اولویت دریافت واکسن نیستند.

واکسن کرونا؛ فوتبالیست‌ها در اولویت نیستند

به گزارش "ورزش سه"، ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هم چنان موافق ادامه برگزاری بازی های لیگ برتر و لیگ یک است همان طور که فوتبال در همه کشورهای درگیر در حال پیگیری است و تیم ها موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و تست کرونا برای برگزاری ادامه بازی ها هستند. البته در کشورهای اروپایی هم فوتبالیست ها فعلا در اولویت دریافت واکسن قرار نگرفته اند چرا که تولید واکسن به تازگی آغاز شده و در همه کشورها وزارت بهداشت برای واکسیناسیون اولویت بندی کرده اند که فعلا نوبت به فوتبالیست ها نرسیده است.

 

غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی در خصوص واکسیناسیون تیم های فوتبال گفت: متاسفانه رایج شده برخی بدون استدلال صحبت می‌‌کنند. ما تازه برای المپیکی ها و پارالمپیکی‌ها و پیگیری‌های وزارت ورزش و دکتر نمکی مجوز گرفته ایم که واکسن بزنیم. بقیه ورزشکاران چون در اولویت نیستند حتما باید تا تولید انبوه واکسن صبر کنند. اینکه گفته می‌شود واکسن به صورت خصوصی تزریق می‌شود را ندیدم ولی توصیه می‌کنم کسی این کار را انجام ندهد چون اگر واکسنی هم وجود داشته باشد اصل بودن آن مشخص نیست.

 

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مدعی شده بود که تیم پرسپولیس واکسن کرونا زده که با اظهارات غلامرضا نوروزی مشخص شد هیچ تیم فوتبالی در ایران واکسن کرونا دریافت نکرده است.

 

دیدگاه‌ها