کد خبر : 1748249 | 21 فروردين 1400 ساعت 15:45 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه در ال کلاسیکو طرفدار چه تیمی است؟

برای سرمربی اتلتیکو امشب مهم نیست چه تیمی برنده دیدار ال کلاسیکو باشد.

سیمئونه در ال کلاسیکو طرفدار چه تیمی است؟

به گزارش "ورزش سه" اتلتیکو مادرید که هفته هاست دچار افت شده و با از دست دادن امتیازات بسیار، اکنون دیگر حاشیه امنیت امتیازی گذشته را در لالیگا ندارد، فردا شب باید در غیاب لوئیس سوارز مصدوم به مصاف رئال بتیس در بنیتو ویامارین برود.

امشب رئال و بارسا در ال کلاسیکو به میدان می روند و اتلتیکو قطعا در پایان این بازی، موقتا صدر جدول را از دست خواهد داد.

 

 

1587489

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو می گوید این بازی را تماشا خواهد کرد:« واضح است که ال کلاسیکو را تماشا خواهم کرد. دیداری با سطح توجه جهانی را باید دید. هر دو تیم فصل را بد شروع کردند ولی الان در فرم بسیار خوبی قرار دارند. بارسا در لالیگا مدعی است و رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد. برایم مهم نیست چه تیمی ببرد چرا که هر نتیجه ای رقم بخورد، به سود ما نخواهد بود و تمرکز مان روی پیروزی بر رئال بتیس است. چه مساوی شود یا هر کدام ببرند، روی هدف ما یعنی پیروزی در بازی فردا تاثیرگذار نخواهد بود.»

 

 

1588389

 

 

سیمئونه در مورد غیبت لوئیس سوارز(سه هفته به دور از میادین خواهد بود) و نیز مارکوس یورنته محروم گفت:« این دو با ما نیستند ولی توماس لمار، کاراسکو، ژوائو، سائول و کسانی دیگر هستند که بتوانند گلزنی کنند. در جنگ های هوایی نیز خیمنز، هرموسو و ساویچ را داریم. برای پیروزی به اتحاد و انسجام تیمی نیاز داریم. البته واضح است که غیبت سوارز با 19 گلی که برای مان زده به چشم خواهد آمد، ولی برای پر کردن جای خالی او باید انرژی بیشتری در زمین بگذاریم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها