کد خبر : 1748260 | 21 فروردين 1400 ساعت 16:24 | 52.4K بازدید | 2 دیدگاه

مجیدی زیر فشارها کمر خم نکرد

رسمی؛ دانشگر همراه استقلال به عربستان نمی‌رود

مدافع مغضوب فرهاد مجیدی غایب بزرگ استقلال در سفر به عربستان خواهد بود.

رسمی؛ دانشگر همراه استقلال به عربستان نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر یکی از سوژه های داغ رسانه ها طی روزهای گذشته بوده است. این مدافع باتجربه که از حدود یک ماه قبل به دلیل جر و بحث با بهزاد غلامپور و فرشید اسماعیلی با نظر فرهاد مجیدی از استقلال کنار گذاشته شده، همچنان حق حضور در تمرینات و مسابقات را ندارد.


طی روزهای گذشته دانشگر در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال حضور یافت. او در این جلسه ضمن ابراز ندامت نسبت به رفتار خودش خواهان بازگشت به تمرینات شد. دانشگر حتی به مسئولان باشگاه اعلام کرد که حاضر است از فرهاد مجیدی و کادرفنی و تمام بازیکنان بابت رفتارش عذرخواهی کند و به تمرینات برگردد اما سرمربی استقلال چنین اجازه ای را به او نداد.


مسئولان باشگاه استقلال که در جلسه انضباطی، دانشگر را با جریمه نقدی مواجه کرده بودند، در صحبت هایی که با فرهاد مجیدی داشتند، سعی کردند سرمربی تیم را راضی به بازگشت دانشگر کنند. از آنجایی که استقلالی ها فردا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عازم عربستان می شوند، مورد دانشگر با ابهام های زیادی مواجه بود.


مسئولان استقلال فشارهای زیادی را به مجیدی آوردند که این مدافع همراه تیم به عربستان برود و در تمرینات حضور داشته باشد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار بگیرد اما سرمربی آبی ها در نهایت زیر بار نرفت.


مدیران باشگاه از آنجایی که احتمال می دادند دانشگر مورد عفو مجیدی قرار بگیرد، نام او را در لیست آسیایی هم قرار دادند اما در فاصله 24 ساعت تا سفر استقلال به عربستان سرمربی آبی ها باز هم زیر بار بازگشت دانشگر نرفت.


به این ترتیب دانشگر غایب بزرگ استقلالی ها در سفر به عربستان خواهد بود. او همچنان مورد غضب فرهاد مجیدی است و حق حضور در تمرینات را ندارد. این مدافع باید درتهران تمرینات خود را دنبال کند و امیدوار باشد تا در بازگشت استقلالی ها از عربستان برای مسابقات داخلی اجازه حضور در تمرینات را پیدا کند. هرچند که با توجه به محکم ایستادن مجیدی جلوی دانشگر وضعیت این بازیکن برای بعد از مسابقات آسیایی نیز روشن نیست.

 

مجیدی در شرایطی در نهایت تصمیم به نبردن دانشگر به عربستان گرفت که طی روزهای گذشته برخی رسانه ها خبر از بخشیده شدن این بازیکن برای بازگشت به استقلال از طرف سرمربی استقلال داده بودند اما فشارها و پادرمیانی های مسئولان باشگاه جواب نداده و مجیدی تصمیم خود برای نبردن دانشگر به عربستان را اجرایی کرد.

دیدگاه‌ها